Followers

Tuesday, 4 January 2011

Blogwalking


mendapat ilham.
hari ni langsung tiada apa yang nak buat melainkan menunggu lynda ciapkan report.
sebelum sampai atas meja untuk last check.

sambil-sambil tu. mengenangkan FB yang semakin membosankan. saya mulakan perjalanan blogwalking melawat blog-blog yang pengisian berkisar kepada memberi peringatan.
alhamdulillah.. banyak mendapat ingatan-ingatan baru.

syukur kehadrat ALLAH, kerana diberatkan saya untuk perkara ini, selain dari perkara lagha lain. sedikit kuat rasanya diri saya selepas peristiwa petang semalam. saya tidak berani hendak kata, tapi rasanya saya sudah mendapat sedikit idea tentang apa perlu saya buat dengan blog saya.

rasa nya, saya juga akan masuk ke dalam kelompok sabahat-sahabat yang memberi peringatan dalam post mereka. walaupun saya tidak sehebat mereka dalam hal memberi peringatan, tapi saya tetap nak buat, sebab saya rasa, tak hebat takpa. tapi buatlah sesuatu dalam kemampuan kita. kan?

;)

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA