Followers

Tuesday, 18 January 2011

Cerita prosperity

sambil-sambil dok tengok Tira Misu,
ada la iklan mcD , iklan prosperity..
aku pn apa lagi..
"abg, nampak shedapp la abg.. "

abg razak :: nadzri, jangan dok layan sangat nafsu tu..

Aku :: aku pn.. tadak la abg.. nampak cam shedap..

abg razak :: alaaa.. abg tau sangat hang ni. kalau hang cakap hat tu, hat tu la.. ni sahih ni dapat jugak ni.. ang tu bukan buleh, kalau tunjuk tu, nak yang tu mesti dapat punya.. tatau la nanti macam mana, nampak pompuan tu, da suka.. dapat jugak.. nt da kawin.. dapat anak, anak pun macam ang la.. tunjuk kata nak, nak jugak mesti dapat..

aku :: ehee.. dak aihh abg, takpa2.. nampak kena ubah sikit la..

abg razak :: ala.. abg dah kena dah.. ang tgk Aisyah tu.. dulu mak abg kata, depan kak, depan anak-anak abg tu.. "ha.. abah ampa dulu macam tu la.. nak apa mesti dapat jugak".. ha nadzri.. nanti dia tunjuk balik la..

aku :: (sunyi sepi.. tettt~~ wakenabeb.. agagagagag.. :p)

abg razak :: abang tengok mak ayah ang tu.. sonok ng budak-budak.. tatau la nanti dapat cucu camna.. macam mak sedara kak, sanggup tu dari kedah p Johor semata-mata nak amik cucu..

aku :: (diam lagi.. kena lagi.. ahahahaha.. ) pastu aku smbung.. sat la abg, tadak jodoh lagi.. ta jumpa lagi ni.. ;)) (sambil-sambil gerak.p amek towel,. p mandi.. hihi..)

;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA