Followers

Friday, 7 January 2011

Dalam ati sapa tau

hari ni sorang sahabat chat ng saya..
ada seseorang tu da letak status
"tak sabar nak kawen"

saya tumpang gembira la.. (cket)
tapi dalam ati kan.. jeleshh amat..
dulu kan.. orang tu pernah cakap menda yang sama dekat saya..
sekarang kan.. dia da berbahagia dengan yang lain.
takpa la.. saya tumpang gembira..
saya dok cakap ng orang yang sya da lepaskan perkara lama.
tapi sebenarnya belum sepenuhnya..
tambah plak baru-baru ni seseorang da menguji saya sekali lagi..
to be honest la.. saya agak terkilan la.
sebab sy memang da ada "feel" cket..
rasa dia da berjaya "tutup" hal tentang yang lama..
tapi sayang..
sebab yang ni pun tak tahan lama..
tetiba ja.. dan dengan alasan yang saya pn tatau..
saya tadapat tima sebab saya tak suka ditinggalkan dengan persoalan..
entah la.. saya tatau apa nak cakap..
saya tak marah.. tapi tu la..
dalam ati sapa y faham kan..
hurmmm..

;(

4 comments:

Nadzli Azlan said...

patience syg .

fRaMe+LenSeS said...

no werries dik.. im stronger than what ppl think.. ;)

kiera'sakura said...

If I am given the chance I will not leave him with questions or beban.. =)

fRaMe+LenSeS said...

Kiera :: wahhh.. untung sapa y dapat kamu.. :D alhamdulillah

Buta+Pekak+Bisu=CINTA