Followers

Monday, 3 January 2011

Pandang ke hadapan


Memandang Ke hadapan.
Baru ja lepas meeting ni..
mama pun da hantar message tanya apa kandungan meeting tadi.
bagi aku kan.. rasa takdak menda sangat pun yang kalut sangat aku kena balik ni..
tapi memandangkan ianya adalah kerana kerja, dan order dari boss aku, jadi kena la
balik kan.. takkan nak lawan plak kan..

hasil dari isi meeting tu,
tadak menda sangat pun. yang isi dia, aku kena lepas kerja documentation suma kat Lynda.
pastu da tak perlu lagi wat segala mak-nenek drawing dan jugak photos tu.
kerja aku cuma last check.
fikir-fikirkan. rasa kerja akan makin senang dan tambah lepak la aku..
tapi agak susah hati jugak la. nanti aku nak wat apa?
dalam dok tadak kerja tu pun aku kena la cket tadi.
"nadzri ni aku tgk dok FB ja.." <-- tu dalam keadaan kerja kurang..
pasni lagi kurang camna ye.. (tiada jawapan untuk soalan tu)

semalam, cakap dengan mama, aku kata kalau kerja sini tak okeh, Arie ingat nak balik
Penang la mama, mama cakap ok la.. pastu aku cakap dengan mama, ma, kalo benti dari sana,
nak kerja apa mama? sini ada kerja apa? mama kata, takpa la abg, kalo nak berhenti nanti,
ricky la dulu kerja kat cni.

back to Main topic, aku perlu memandang ke hadapan.
tapi kat mana yang nak pandang tu..? dari segi apa?
tettttt~~

:p

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA