Followers

Monday, 10 January 2011

Pejuang Berani Mati

baru ja balik dari motorola ni..
kali pertama saya rasa nyawa saya hampir teragut banyak kali sepanjang da setahun lebih saya p sana.. cerita dia.. hari ni hujan.. jalan basah. maksudnya jalan licin.
kereta plak banyak. dan saya plak macam nak cepat sampai.. kes dia ujan rintik-rintik dan saya ta bawa baju hujan. so saya pn pecut la..
rasa tak confiden ja bawa hari ni.. tapi layan macam tade pape yang berlaku.
paling isau tadi dekat smpang nak masuk tropicana tu.. saya dah la bawa laju..
tetiba ja dengar keta tu brake dan dengar bunyi tayar.. screeeeetttt~~
da la duduk sebelah saya ja.. seyes menyirap la darah saya tadi..
fuhh.. takut sangat tadi..
tapi tu lum cukup nak buat saya berhenti dari bawa cam orang gila.
masuk jalan tropicana pun sama, layan ja lap macam orang gila..
kalo la kata mati la tadi..
agak2 kira pejuang berani mati dak?
saya berjuang apa nak p ata repot..
hahahahaha.. :p

1 comment:

kiera'sakura said...

plezz do not do anymore!!!!

Buta+Pekak+Bisu=CINTA