Followers

Friday, 7 January 2011

Tugas baru saya.

"oii imam kecik, cepat.. "

just now.. enchik Boss panggil.. solat la apa lagi..
alhamdulillah.. aku rasa happy amat..
lama rasanya tidak menangis di atas tikar sejadah..
segan plak rasa nangis depan orang kan..
tapi tatau kenapa.. rasa tersentuh sangat malam ni..
aku rasa syukur sangat.. sebab ALLAH da bagi aku satu..
aku doakan yang lain akan menyusul selepas ini..
moga-moga sama-sama kami akan berjaya nanti.
harap sangat satu hari nanti..
semua akan berjemaah ramai-ramai kat office.
mesti seronok amat kan?

semoga diperkenankan..
Amin Yarabbal alamin.

2 comments:

Muslimah Optimis said...

aminnn...imam kecik..nama yang sangat kiut wehhhh..hahaha...

p/s : kami dok godek-godek blog ampa ni, sebelum kami menghilangkan diri buat sementara..lepas ni buleh la review blog ampa no... insyaAllah...

fRaMe+LenSeS said...

maceh weyh.. segan la ampa pgl lagu tu.. tadak pa aih.. besa ja. bos y pgl. hakikat nya tadak apa pn. ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA