Followers

Monday, 3 January 2011

Speechless


Sekali lagi..
memang menarik la kali ni.. cabaran datang waktu macam ni..
buat diri sendiri :: b strong dear..

saya kena paham ::
1. jarak memisahkan (mungkin, walau da pernah dan terbukti berjaya, sebab asas utama satu perhubungan adalah kepercayaan dan keikhlasan.)

2. saya kena terima, sebab orang tidak kenal saya. (yesh i am, jaat kan. mmg la orang takut)

3. hati manusia cepat berubah. (rasa ny memang la. masa first-first dulu pn. saya memang tamo apa-apa pun. sekarang da berubah, jadi lagu ni plak)

4. kata-kata kamu semalam yang mengatakan, "abg ibarat ayah bagi kamu dan adik". jadi saya terpaksa terima ARAHAN yang keluar dari mulut mereka.

5. pesanan yang saya sendiri bagi. ALLAH, Nabi Muhammad SAW, Ibu, Ayah, Adik beradik, kaum keluarga dan baru diikuti yang lain.

apa pun yang terbaik la..
wat masa ni..
S p e e c h l e s s......

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA