Followers

Saturday, 8 January 2011

Cita Mama, Ayah n Abg Razak

Cita Mama, Ayah n Abg Razak

Mama bagitau kat abg Razak, kata aku kata aku tanak balik keja sana da.. aku cakap aku kat sana tada keja.. hari-hari lepak ja.. hari-hari dok tekan laptop ja. tadak menda.. tapi kadang-kadang tu busy.

Abg Razak kata.. memang la busy makcik.. dok busy dalam laptop ja..
kalau makcik tengok dalam FB tu.. ramai dok layan..

Ayah kata, ya ka ramai. takpa. nanti tolong tengok mana dia suka, nanti kita p kira.

Abg Razak kata, takpa la pakcik, dulu dia kecewa, la ni saya kata dekat dia.. kawan ja lah ramai-ramai, nanti baru pilih.

Ayah kata :: nak tunggu dia pilih, berjanggut la tunggu.

Abg Razak :: tu la pakcik, ramai.. da la tu.. cantik-cantik plak tu.. takpa-takpa.. nanti kami tolong tengok. mana dia berkenan, kami pun leh p tolong kira..

haa.. ni apa abg razak cita kat aku semalam dia p singgah kat umah p amek buku aku.
Tettttt~~ yo la tuh.. banyak la.. mana ada ramai pun.. suma pun hanya kawan-kawan ja la..
tapi terkezut noh.. upanya ayah ng mama pun nak menantu dah ka.. agagagagag.. mana la cheQ tau.. tak habaQ,. hahaha.. ada da sorang.. tapi tatau la nak kata. dia cakap tamo kat cheQ.. dia kata tamo susahkan cheQ lagi da..

4 comments:

Nadzli Azlan said...

i want anak sedara ;) laki ! :D

fRaMe+LenSeS said...

hahaha.. tlg la cari akak baru.. :p

Nadzli Azlan said...

whaaa , list all the categories that u wanted ! ;p

fRaMe+LenSeS said...

owhh.. categories ya.. u p tanya mama la..
menantu dia.. kasi dia pilih sndirikk :p

Buta+Pekak+Bisu=CINTA