Followers

Friday, 14 January 2011

Kakak Bakso yang dasat

hari ni saya nak cita sal bakso..
sal kakak bakso yang sangat dasat,.
Napa dia jadi dasat.. ?
ampa nak tau dak.. pedas tahap gaban..
seyes la.. tak tipu..
cita dia macam ni la..
tadi Lynda beli bakso..
saya pun nampak cam menarik.. saya amek la satu dan rasa..
mula tu ta pedas.. saya nak amek cili..

Lynda pesan, "weyh.. jgn letak banyak.. pedas laa.."
saya plak.. macam tak caya apa dia kata..
mula tu letak sedikit cili, rasa cam ok la.. ta pedas plak..
nak tambah lagi.. pastu pun rasa kurang pedas..
kemudian saya tambah lagi dan lagi..
pastu.. @#$%$@#^*$($&%@&
kalo ikut cam dalam tivi tu..
memang kua asap la kot tinga tu.. pedas sangat3...
pas da rasa pedas tu.. memang macam nak nangis pun ada la..
rasa berair ja mata ni..
idung pun da kua air..

Lynda gelak kuat-kuat dekat saya..
"tu la engkau, aku da pesan.. ko tanak dengar .. "
padan la muka saya sendiri..
sapa suh tak dengar nasihat orang..
hahahaha.. <-- gelak kat diri sendiri..


ha.. ni dia hero, a.k.a watak utama post hari ni.. sebab dia ni la saya kepedasan.. :p


ini dia.. kerja melantak terpaksa dihentikan seketika dek kerana pedas gle. saya sorok bawah meja.. sebab tatahan da.. huu~


air terlebih suam. teman dikala kepedasan. saja wat pagi panas cket.. walau mulut pedih, tapi kesan pedas yang kritikal tu dapat dikurangkan 50%.. yayyy.. thx to me sebab idea yang bijak lagi besh ni.. hahahaha.. :p


tapi last yang terjadi. sama dengan abeh la.. pedas tapi licin.. hihihi



nah. muka orang kepedasan. tgk dak kat mulut tu da merah.


Note :: heran la.. camna kak tu leh buat pedas camnih ha? dia tak rasa ka..?

3 comments:

Zaty van der Woodsen said...

hahaha.klaka la awak ne. org ckp xnk dgr! haish! degil!

fRaMe+LenSeS said...

hihihi..nak wat camna awk.. kawan saya tu.. dia tu tatahan pedas.. saya pn ta caya la.. agpn masa pestime letak cili tu ta pedas.. ta puashh hati awk.. so tambah aa.. tgk2.. fuhh.. kalo kata naga leh kua api kot mulut ja.. saya silap2 kot mata, kot idung, kot tinga suma la. :p

kiera'sakura said...

padan muke... hahahahahaha :p

Buta+Pekak+Bisu=CINTA