Followers

Monday, 31 October 2011

Bunyi alarm

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Semalam, saya berbual dengannya. Saya minta bantuan untuk mengejutkan saya hari ini. Jawapnya, tak ada masalah. Pukul berapa pun dia kejutkan. Pukul 5 pagi pun dia kejutkan.

Saya balas, susah susah aja. Awal sangat tu. Dia kata apa yang susahnya, jam loceng bunyi "gedek-gedek-gedek" , dia tjaga, n kejutkanlah saya. Lepas tu leh sambung tidur, bangun awal pn dia bukan boleh solat.

Lepas tu saya perli dia. Wahhhh hebattt la jam loceng kamu. Bunyi "gedek-gedek-gedek" . Dia balas, napa? Nk saya rakam ka?

Dah tiba tiba dia dapat ilham. "apa kata kamu carikan saya lagu ini untuk saya buat bunyi bangun pagi saya? Wat bunyi alarm?"

Terus saya jawap, "ahhh tak rajin saya nak cari, kamu nak kamu cari la. " . Dia cuba nak pujuk, saya tahu, tapi buat bodo. Susah kot nak cari menda pelik macam ni. Kalau lagu, lirik lagu ka, senang, ini menda rare macam ni. Pkai tak laaa.

Setengah jam lepas tu, saya capai hp saya. "gedek-gedek-gedek" . Dan saya send bunyi tu. Selfmade dari saya.

Dia tak puas hati sudah. Saya dah usaha. :P
Published with Blogger-droid v1.7.4

7 comments:

Iffah Afeefah said...

Hahahahahaba

JIJI YU said...

aku salu wat alarm..bila izrail dtg memanggil

kiera'sakura said...

hahahaha.... siap mentioned xleh solat tue... ceitttttt :p

terharu kowt... :)

Anum said...

ada gak bunyi cm tue ek
hehhee

fRaMe+LenSeS said...

Iffah :: wahh. gelak panjang dia ye. :P

Jiji :: aku dlu ayat Qursi. hambekk kau.. tak pun yasin. n azan. tapi betul la. camtu bgs gak kan?

Anum :: ehehehe. :P

aimie amalina said...

gedek gedek gedek
hahahhaa

comei gileee =]

fRaMe+LenSeS said...

Aimie :: hihihi. bunyi comei. nak cari tak jumpa tau. :P

Buta+Pekak+Bisu=CINTA