Followers

Wednesday, 26 October 2011

Wordless Wednesday #WW18

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Dah besar Dyan Adra Khalisya Nadh sorang ni. 
(Jeleshh ng Adik, pantang dia yang sergah, Icha gelak tak tahan tu, tunggu la abg balik sana...)

9 comments:

JIJI YU said...

kenapa budak ni ada iras engko

fRaMe+LenSeS said...

Jiji :: eh ya ka? ang yang pertama cakap sal Icha. selama ni Yaya ja. orang cakap sama cam muka adik beradik aku. tambah cam akak dia tu. :D hihihi. mgkn sebab jaga dari kecik kot. :P

zana said...

glamer habis nama adik nie... macam artis. hehe =)

Rozuan Ismail said...

ada iras nadh lah baby ni

Iffah Afeefah said...

Erk tembamnye la peha die

nk geget

iras sbb same2 montel kot ji haha

kiera'sakura said...

klu nadh sergah die nangis x ketahuan cm ner? hahahaha :p

aimie amalina said...

alooooo
comeiiii giloosss
ni sape ni nadh?

IBU GEBU said...

adik nadh ke ni? tomeynya...

fRaMe+LenSeS said...

Zana :: hihihi. :D

Wan :: ehh ya ka ni? weee~~

Iffah :: montel? werkss.. :P Nadh montel ke?

kiera :: tak kot. (abg yang baik)

Aimie :: ni anak ngasuh Mama Nadh.

Kak Ita :: ehehe. adik la ni.. adik ngasuh. :D

Buta+Pekak+Bisu=CINTA