Followers

Friday, 15 April 2011

333? Alhamdulillah..

Assalamualaikum.. 
 

Syukur alhamdulillah la.. sebab akhirnya, dah 333 kat blog nadh ni..
belog Naif lagi tadak apa ni.. ada jugak la yang nak memollow ni kan..
so sebagai penghargaan kat insan berhati mulia memollow di angka ni. 
Nadh nak kongsi sikit cita sal dia.. 

Nama dia Nur Zawani Binti Mat Noh.
Lahir pada tanggal 14 August 1992. 
Merupakan anak bongsu dari 7 adik beradik.
dan sekarang tengah ambil form 6.
salah seorang ahli dalam Kami Blogger Utagha.
Yang Nadh kenai adik ni sorang yang pendiam gitu..
baguih2 sebab abg Nadh depa ni pn pendiam jugak. PALING PENDIAM KAN.. 
tapi tu la.. kalau cita banyak susah plak. tapi apa kata kalau kita p tengok2 isi apa dalam blog adik Wany ni.

Suka sangat entry Adik ni pasai 
AYAH, AYAH dan Bonda
(sila click tajuk untuk direct kepada entry blog)
nampak dia sangat sayangkan KEDUA TAPAK AWAL DIA KAT DUNIA NI.
Sama-sama kita mendoakan kebahagiaan adik ni.
dan Al-Fatihah juga buat Arwah Ayah dia.
Moga Rohnya dicucuri rahmat dan sentiasa ada dalam rahmat ALLAH.
dan ditempatkan bersama kalangan para solehin.
Amin yarabbal alamin.

13 comments:

Inchik Eman said...

333 cantik numb tu.
;)

fRaMe+LenSeS said...

Eman :: hihihi.. tu aa.. nadh suka la num ni.. hihi. .;)

udin said...

tahniah bro.. lawa angka 333 nih!


p/s: al-fatihah buat arwah bapa adik wany..

*47!k@# said...

ececeh..nadh plak kuaQ no 333 mlm ni..td siang ika :)

http://snasatieka.blogspot.com/2011/04/award-lucky-follower_15.html
tp mlm ni dah sedeyh

http://snasatieka.blogspot.com/2011/04/bila-ibu-tiada.html

fRaMe+LenSeS said...

Udin :: maceh bro.. ;) tahniah kat ang jugak.. ;) sebab jadi kawan y menyokong.. ;)

Tieka :: tamo sedih2 la cheQ.. nt nadh cedih jugak.. :(

cik ciput said...

cahaya wany kan tu?hehe..

*tahniah nadh.. =)

**nadh x follow pon blog kmi.. =( hehe

nora amila ghazali said...

along 333..nora nak cari 888... lallala

shahjiehan said...

gmbr apa yg x nmpk?? hahaha

Muslimah Optimis said...

tahniah sahabat... kalo nora waiting 888.. kami waiting 777..hihihi...

putERi-kAtEk said...

waaaaa tahniah!!!! heheheheeehe

cahaya said...

waa..bertuahnya num 333 tu kan..
hehe..thank ye..dah 2 kali abg buat n3 khas untuk wany..
err..but ada 1 pmbetulan naa..mna ada wany nie pediam ngarut je abg nie..adk ramah naaa..:P

アヌム ちゃん~~ said...

yeay..same group :) akk xsempat2 nak jenguk geng2 se-group lg nih..hihi^^ apela agknya program en.ben kali ni kan..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

NADH LA YANG PALING PENDIAM SANGAT KN?

=P

Buta+Pekak+Bisu=CINTA