Followers

Wednesday, 13 April 2011

SMS dari Mama

Baru ja pas wat entry pasal AYAH 
Rindu sangat dengan AYAH
tapi sebenarnya kan, Nadh rdu kat Mama jugak.
semalam SMS dengan Mama
tau Mama kata apa..? 

"Ok maceh2. Sayang Abang. bila plak nak balik?

ni SMS dari Mama semalam.. semalaman dok fikir. nak balik. nak balik.. nak balik..
rinduuuuuuuu sangat kat Mama. tapi dah gtau Mama, mungkin minggu depan kot Arie balik.
seyes tak sabar nak tengok Mama.
tak sabar nak tengok AYAH, nak tengok Adik, nak tengok Jiah.
Nak tengok Yaya. ;)
Moga-moga ada umur panjang nak tatap muka depa suma puas-puas nanti.
Amin yarabbal alamin.

5 comments:

tomatokering :) said...

wahhh~rinduuu mama abah adek akak kita jgk !! :'(

ehh rindu nadh . sob sob .

cikpia said...

arghhhh!!! tetiba homesick!!!!

kiera'sakura said...

smoga slamat blk kg nanti =)

cik Ida said...

berbaktilah selagi masih diberi peluang..

semoga selamat balik kg nanti.. kirim salam kat family ea?? ^_______^

fRaMe+LenSeS said...

Erika :: ala shian.. rdu kamu jugak la. ;)

Cikpia :: da mmg dok homesick da ni. :(

Kiera :: amin2.. kamu jugak.. meh ata nadh balik la.. :P

Cik Ida :: semoga diizinkan. insyALLAH ye.. ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA