Followers

Thursday, 14 April 2011

Ayah Lagi.

Assalamualaikum..
Sebenarnya tadak apa nak cakap sangat..
cuma nak gtau. tadi kan, Nadh call mama, pastu da tatahan sangat rindu kat Ayah..
suruh mama panggil Ayah. pastu cakap dengan Ayah
Ayah tanya pasai apa?
cakap la dekat Ayah, tadak apa la.. rinduuuuuu sangat dekat Ayah.. nak dengar suara Ayah..
masa cakap tu Ayah macam terdiam.. Ayah dah selop anak teruna dia kata rindu.. hehehe.. amek Ayah. ingat anak Ayah ni tak rindu ka..
walau tak cakap selalu.. tapi rindu tu.. tadak orang leh pertikai tau..
Arie Sayang Ayah..!!

lagu ni tacing cket.. serious tacing masa dengar lagu ni.. wat Nadh tambah sedar yang Ayah banyak sangat berkorban sebenarnya.. apa pun, Nadh akan pastikan Ayah takkan di sia-siakan.
Untuk Ayah tercinta.. ;)

6 comments:

Muslimah Optimis said...

aduhaiiii.. kami pun dah rindu abah kami dah.. nak pi tpom abah kami la... dah brapa hari xtipom abah..huhu

p!q4h b@guss said...

ceq rindu gak ayah!! (padahai tiap2 hari jumpa!hehe)

NoRa DaDiLLa said...

bagus2... jd anak yg baik ye! hargai mereka selagi mereka msh ade...=))

mizz azreen said...

kadang2 ckp dgn ayah xsama mcm kita ckp dgn mak kan..mcm reen jgk.kdg2 kekok nk ckp rndu kat ayh :)

cahaya said...

dlam family wany paling rapat sekali ngan ayah..
tapi..apakan daya..ALLAH lebih menyayangi ayah..

fRaMe+LenSeS said...

Aimaa :: puas kami rasa dapat dengaQ sora ayah tadi.. tu pn sebak tadi. ahahaha.. malu pn ada jugak., hehe. tak reti . :P

PiQah :: adik piQah alg ni ngade.. cubit mau cubit?

Nora DaDilla :: yup. berikan depa penghargaan sepatutnya selagi depa ada..

Azreen :: betoi la kamu.. kekok kan? hehehe. ada geng ni.. ;D

Cahaya :: sabar ya dik. ingat tak pesan abg tadi. tiap kali ingat.. wat macam tu..

Buta+Pekak+Bisu=CINTA