Followers

Monday, 4 April 2011

selamat tinggal

Baru ja nak memain.. Nak lelawak antara adik badik.
Da ada sorang adk nak tacing.. Fine la.. Kamu takyah la kua noh.. Ni mai y patut kua ja yang kua okeh..
Aii la. Ingatkan da rapat la leh lawak2.. Upanya silap tafsir la. Yang kita dok ingat cmtu.. Lembapnya sebab da silap tafsir. Takpa la. Tata suma.. Yakin pasti tadak y akan ingat sorang yang pegi dari rmai2 yang dok ada.
Tata

12 comments:

HajarRasdi [BdkKck] said...

tak paham.. tentang apa la nie.. ish3..

diana said...

ala2 merajuk..
kenapa tu??

Sunah Mohammad said...

salam nadh...

saya minta maaf, mungkin saya pun tak pandai nak bergurau, mungkin juga saya tak pandai nak fikir mana yang gurauan mana yang tak dalam satu masa kat mana semua orang duk cakap sama macam nadh cakap....siyesly, kata-kata macam tu memang buat saya sensitif akhir-akhir ni..bukan nadh sorang, tapi kat group lain pun ade yang buat macam tu...lebih teruk dari nadh lagi ade dan ina je tau macam mana saya masa tu...

saya tau nadh gurau je, saya pun gurau juga..tak bermaksud nak buat nadh terkilan sampai nak tinggalkan group tu...maaf, tak terdetik langsung nak buat nadh terasa macam ni, tak perlulah nadh keluar dari situ..yang sepatutnya keluar tu saya kalau nadh betul2 tak selesa saya ada dalam tu..sebab saya ni memang bukan sape2 kat situ...saya sedar sape saya...

maafkan saya sekali lagi...moga Allah pelihara ukhwah yang terbina sekian lama, dan bersihkan hati2 ni...jangan biarkan syaitan terus tertawa melihat umatnya yang berpecah-belah...

wassalam...

-insan yang tak pernah lari dari kesilapan-

aDisH.sHidA said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..kenapa nie......x mau mcm nie

~...AmALinA....~ said...

hurmmmmmmmmmm

nora amila ghazali said...

along napa nie.. nora tak masuk sehari along keluar group plak... janganla.. sedihla cm nie.. alonnnngggggg!!!!!! sob3..

H Y D E said...

aku x pernah aktif pun dalam grup tu. tapi dari apa yg aku dok tengok, members2 kat situ ntah tetiba tersentuh hati. sekejap nak leave sekejap sedih. bukankah grup tu bertujuan nak jalin silatulrahim antara blogger? kenapa ah my friend?... jangan ambil hati cakap aku ni ya... :)

- 'van hellsing'

Muslimah Optimis said...

awat dok sensitip sangat ni nadh??? ampa dok melawak depa pun dok melawat jugak... sama2 melawak la... ermmm..apa pun keputusan ampa, buat la yang terbaik.. fikir dari semua aspek. hari tu ampa teguq kami kan nak keluaq group.. siap keluaqkan hujah..mai nak bg balik hujah tu kat ampa..

“Teman yang paling baik adalah apabila kamu melihat wajahnya, kamu teringat akan Allah, mendengar kata-katanya menambahkan ilmu agama, melihat gerak-gerinya teringat mati.”

dipertemukan kita dalam satu medan, supaya kita dapat saling mengingati antara satu sama lain, jalinan ukhuwah antara kita ni, ditentukan oleh ALLAH, dan hasil akhir darinya, sama ada bermanfaat atau tidak, adalah berkait dengan pengisian dari kita, andai madu yang kita beri, maka manislah dia, dan sihatlah isi nya, tapi jika hanya racun yang kita tuangkan, abis matilah semua, tiada lagi nilai didalamnya, Nadh harapkan, semua dapat amek iktibar, kita berkawan bukan di sini sahaja hendaknya, moga-moga keberkatannya, berkekalan hingga ke taman2 syugra hendaknya. Amin Yarabbal alamin.

(ni memang copy dari bloa ampa, nama ampa pon ada tu, xbuang)

cuma pesan kami, kalo ampa rasa dengan meninggalkan KBU itu ampa rasa pilihan terbaik, terpulang la.. tapi kami tetap sahabat ampa ok.. chill bro... ukhwah fillah..assalamualaikum

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

aduyai.................

hmmmmmm...............

Pakcu said...

apa cerita ni????????

udin said...

awat ni cheq??? mcm siyes semacam ja nih??? hurmmmm......

♥yaya budak suka embun♥ said...

pasaipa ni??

Buta+Pekak+Bisu=CINTA