Followers

Sunday, 3 April 2011

Macik Yang Tatau Nama V

Macik yang tatau nama.
Akhirnya tiba juga masa yang aku tunggu2.
Setelah berapa lama aku memain mata dengan ang.
Hari ni pun tiba, tanggal 28 September, 
tarikh paling bermakna dalam hidup kamu yang akan aku jadikan double bermakna selepas ini

Macik yang tatau nama, 
Aku pun tak pasti kalau ang betul dapat menerima aku
Sebab aku meluahkan perasaan pada abah,
N abah mengiakan aja.
Kata abah, dia terima aku tapi dengan syarat...
Dia tanak kita tunang lama. 
Jadi aku tunaikan, kita bertunang dan tak lama selepas itu, 
Kita akan disatukan dengan satu lafaz insyALLAH.. ;)

Macik yang tatau nama,
Aku lihat saat aku menyarungkan cincin nikah ke jari manismu,
Aku lihat air mata di matamu
Aku buntu sygku, adakah kau menangsi kerana tidak gembira menjadi milikku?

Macik yang tatau nama Syg, tika aku mencium dahimu, 
Aku lihat semakin laju air mata bercucuran dari matamu,
Aku mulai rasa tidak sedap, aku benar isau yang kau sebenarnya tidak ingin bersamaku.. 
Aku benar risaukan untuk diri ini menerima kenyataan 
Yang kau sebenarnya tidak langsung mahukan kepada pernikahan ini

Tapi, aku sndiri sebak, 
Tika saat kau menarik tanganku, tika aku ingin berlalu setelah mencium dahimu,
Perlahan kau bisikkan, "Terima Kasih Syg, ALLAH makbulkan doaku,"
"Air mata ku ini, turun laju mengenangkan betapa SayangNya ALLAH padaku kerana mengurniakan KAMU.. "

Alhamdulillah..  
Doaku dimakbulkan juga.. ;)


Nak lagi? leh baca bawah ni.. :: 

10 comments:

tomatokering :) said...

wahhhhhh~~~ syioknye !!!!

tersedih sat.. sob sob T_T

hope jadi kenyataan kat atas tu ye abg nadh ,. hii :)

fRaMe+LenSeS said...

Erika :: kenyataan apa ya cheQ? :D

AdiSuda said...

Bila mau habis daaa..ahaha..best..best..^_^

cEmpAkA BirU said...

Tahniahhh...

Feeling - feeling gitu

Kim salam kat makcik tu yer =)

fRaMe+LenSeS said...

Adi :: tak lama dah.. tunggu la.. nt Ira post ending dia. ;)

Cempaka Biru :: maceh kamu.. maceh tu ae? hehehe.. nt saya gtau kat dia.. :)

nora amila ghazali said...

waaaaaa... along ngn kak ira nie ada errrrr... =P

nana itu sayer!! said...

aww!!!
seronoknyew!!
**jeleznyew!!
hahaa!!
anyway!!!
hepy ending!!
^^

fRaMe+LenSeS said...

Nora :: ni cita la. ;)

Nana :: hhi.. sonok jugak la camtu.. ehehe.. ;)

kiera'sakura said...

PAKCIK!!!!

rasa rindu lak nk berkolaburasi lagi.. hohohoho :p

CikUna said...

time ni dah dekat dah kan??kan?? hihi

Buta+Pekak+Bisu=CINTA