Followers

Tuesday, 5 April 2011

Moto kena kuda?

lagi besh hari ni..
moto bagi orang pinjam.
then balik naik bus (first time sejak menyewa ni balik keja nek bus)
lepas tu sampai umah, tgk umah kunci, call housemate tadak dia dah balik Bentong.
then sorang ag call, cakap dia sangkut kat site, nak balik taleh tekan duit sebab dalam akaun ada 20 saja n bank leh tekan rm50 minimum. mintak aku transfer p akaun dia. aku cakap aku pn tade jugak.
dia plak yang tau dalam akaun aku ada duit. (aku lupa da.. bukan saja kata tadak)
tapi mai nak transfer tu taleh, account invalid.
try banyak kali kot.. smpai da fed up rasa.
then abg madi bagi account dia, suh check.
dah check, mmg aku ny account num yang ada tu salah.
lepas tu baru la leh nak transfer. dia cakap okeh nt dia bagi balik la.
tapi masalahnya aku heran, takkan aku bagi rm20 tak cukup. p naik motor ja kot p site.
hurmmm.. aku pun heran, camna dia bawak motor.
arta aku plak tu.. sakit sangat rasa ati.. aku jaga camna.. depa pakai camna.. :(
ni skg kat kedai makan menanti depa balik.
ta rasa nak makan pun. tapi order jugakla. sat ada yang tanya..

Note :: bukan merungut dengan ujian, cuma meluahkan kat tempat sepatutnya kot aku rasa. dari cita kat orang kan.. tu gunanya kamu cik blog. Love u sangat. apa pun. aku kena kuat la kan. baru cket ja kot.. ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA