Followers

Friday, 1 April 2011

Aku suka Kosa Madara.. lalalalalalala~~

Assalamualaikum.. menulis dengan mood ta ketahuan punca.
sebab sakit hari ni..
masa dekat Masjid, tu sangat tak selesa..
ilang langsung mood. tapi tahan jugak.. 
last selesai ja solat aku tarik diri dulu, 
rasa ralat jugak sebab ada solat hajat untuk anak seorang jemaah sini,
tapi aku taleh tahan sakit bawah perut ni smpai aku takleh duduk. 
orang kata sakit ni memang dok merap kan.
sebab nak memanja la kot. tatau la pasai tu suma. 
tapi memang arap kalau leh nak ada kosa macam Madara Uchiha ni.
 " Teleportation Jutsu "


Besh kan? kalau leh dapat power ni.. aku nak..

Sebab.. 
1. Hari2 aku leh balik umah kat Penang.
2. Aku takyah da tinggal kat Subang
3. Aku tak perlu isau aku lambat dah.
4. Hari2 leh balik tgk Ayah, Mama n Adik2.
5.Senang nak p berjalan. save duit.
6. senang nak p date. takyah bawa keta. nek moto pn takyah. selamat dan terjaga . hahahah.. 
7. Senang depa wat gath anytime leh p. (Mood Jeleshhh) 
hahahahah..

8 comments:

Shameera said...

hahahahha.. lawak ngat aihh ampa ni... sakit bawah perut lagu mana tu?? dah ok ka??

HajarRasdi [BdkKck] said...

haha..kesiannya abg nadh sorg nie sakit.. ish3..

fRaMe+LenSeS said...

Shameera :: tatau nak kata aa.. kami sakit kat bawah perut tadi. taleh nak diri. sakit..

Hajar :: gelak. tak syg abg betoi.. aishhh

Muslimah Optimis said...

so ampa solat duduk ka?? ermmm/.. gastrik kot??

fRaMe+LenSeS said...

Aimaa :: tak aa.. kami bantai ja bediri. dalam dok sakit tu la..

Muslimah Optimis said...

so lani dh ok ka belum?? p medical check up la

perrydaus90 said...

nad...hg minat naruto gak ka...huhuhuh..sama2

fRaMe+LenSeS said...

Aimaa :: takpa kot. satgi baik la tu.. kuat nih.. ;)

Daus :: hehe.. suka sangat~~ ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA