Followers

Sunday, 3 April 2011

otromen resakser IV

Resakser :: weyh otromen, stop sat la. penat nih..

Otromen :: huh? buleh plak camnih.. ang ni macam2 la. kaih aa. sat lampu merah aku munyik la..

Resakser :: sat la.. aku ada soklan nak tanya kat ang nih..

Otromen :: apa dia? 

Resakser :: aku tertanya2 la.. hari tu kan Nuclear Reactor meletup kat Jepang. awat ang tak p pun?

Otromen :: aku kena p ka? 

Resakser :: ya lahh.. ang kan otromen, otromen kan Hero.. kena la p selamatkan orang.. cam tak besa.. 

Otromen :: masalahnya aku p apa aku bleh buat? aku dulu2 Mama n Papa otromen ata p sekolah amek Sastera, bukan Engineering.. mana aku tau apa??

Resakser :: &*^%$#@#$%^&()

3 comments:

b a m b a m ' s said...

otomen tuh comelll~!! huhuhuhu

Terjah jom!: Cik Bambam punya stori

Sunah Mohammad said...

ingatkan otromen ngan resakse yang dalam NI. hahaha~

nadh, erm..tulisan cam susah nak baca...:)

kiera'sakura said...

hoit otromen pegi sekolah lah.. x abis monyeng letewwwww...

weeeeeeeee~~ :p

Buta+Pekak+Bisu=CINTA