Followers

Thursday, 21 April 2011

Apabila Nadh mula berangan

Assalamualaikum..
Dah jadi kuat berangan plak ye hari ni..
Mata Nadh 2 2 belah dah mula merah. Mata kanan dah memang kena sakit mata. Confirm.
Ni mata kiri plak da mula berkira-kira nak join kembar dia tu.. 
Masa dok nak p mandi tadi, dok depan cermin dok fikir, ni kalau kata mata lepas baik sakit ni, lagi cerah pemandangan ka ( idaman la.. tamo pakai spek dah.. huhu. )

atau dok jadi macam Cyclops ka, 

ka mata leh tengok tembus macam Supomen pn menarik jugak ni.. 

Ahahaha.. tu dia. berangan dah.. 
Apa pun segalanya berkemungkinan kan? Kalau ALLAH kata jadi maka jadilah. Kun Fayakun. tak gitu?

Sambung mood berangan.. lalalalalalalalala~~

6 comments:

FizA said...

sakit2 pun sempat duk berangan...hihihi

picairin said...

insyaALLAH..=)

Miss Ran said...

adeh berangan

over tau...


erk patut berangan mata sihat semula=)

udin said...

hahaha.. takpa tak salah berangan.. apa kata jom layan angan2 bila dapat sejuta lak.. aku tag ang join segmen nih! ;)

http://budaklogam.blogspot.com/2011/04/segmen-blog-review-pak-cek-biola.html

fRaMe+LenSeS said...

Fiza :: hehe.. mai tang angin pening jadi lagu ni aa.

Picairin :: amin2.. kamu doa nadh jadi supomen ja ada power cam cyclops ni? hehe. doakan mata nadh sehat ya:D

Miss Ran :: hehe.. over ka ni. :P

Udin :: nt aku p tengok sana.. hehe. 2 orang tag untuk perkara sama.. aku mesti p sat. insyALLAH.. ;)

kiera'sakura said...

x sanggup klu mata nadh blh tembus cm supomen tue... hahaha

Buta+Pekak+Bisu=CINTA