Followers

Monday, 18 April 2011

Permulaan Baru Buat Sahabat

Assalamualaikum..

Hari ni ALLAH mudahkan urusan seorang sahabat Nadh.
Dia hari ni akan berubah wajah menjadi "Orang baru".
Alhamdulillah sangat.. sebab hari ni dia akan menjadi saudara seIslam kita.
Semoga ALLAH mudahkan urusan dia. dan dengan bantuan kedua boss Nadh yang bawa dia ke Pejabat Perkim.

Sebenarnya Nadh agak kecewa jugak sebab tak diajak ke sana mulanya, sebab kata boss Nadh keadaan sakit mata Nadh tak sesuai untuk Nadh ke sana. dan lagi pula Nadh ada kerja yang perlu diselesaikan. serious kecewa sebab Nadh nak sangat mintak nasihat dari pakcik Perkim tu camna Nadh nak bantu dia dalam usaha nak "tambah minat" dia kepada Islam. Dan nak sangat jadi salah seorang yang menjadi saksi antara perkara paling indah rasanya dalam sepanjang Nadh idup ni.. Tapi apakan daya.. :(

Apa pun, Nadh mendoakan yang terbaik buat sahabat Nadh tu.. Moga-moga ALLAH akan mudahkan jalan DIA untuk mengejar redha ALLAH.. Nadh pn akan usaha nak lengkapkan diri lagi mana yang patut, tegur mana y salah agar DIA dapat benar berada pada landas Islam yang sebenarnya. Moga Nadh dapat jadi contoh yang baik jugak la. Amin Yarabbal Alamin.


7 comments:

nora amila ghazali said...

waaaaaa... tapi rugila kan.. hurmm.. tak per2.. ada sebab tue tak leh gi...

kiera'sakura said...

seronok tuk lynda... nanti kirim slm kt die...

qucachahir said...

hai..thankz singgah blog.. =)
i follow u back..
nice blog.. :)

rara pinkmafia said...

sabar ye nadh...

man yusoef said...

Alhamdullilah...bertambah lagi umat Muhammad.

*47!k@# said...

wah..slmt dtg sedara baru :)

fRaMe+LenSeS said...

Nora :: takpa. alg p jugak tadi. hehe

Kiera :: insyALLAH. nt nadh kirimkan salah tu..

qucachahir :: ai. thaanks singgah sini..

rara :: ye rara.. nadh sabar la ni. maceh. .;)

Man :: alhamdulilah.. syukur.

Tieka :: doakan dia ya dik ika.. ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA