Followers

Friday, 8 July 2011

Berada di awangan

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada bukan Muslim yang membaca.

Selamat pagi wahai readers. Nadh nak menasihat ni. Tolong jangan bawa kereta masa tengah lalok sebab mengantuk. Nadh semalam x tahan berhenti tidur dekat hentian Tikam Batu. Mula tu semangat, dekat Sungai Dua la konon, Juru la, atau atas lagi, silap-silap sampai ke Ipoh. Tengok-tengok tak kesampaian.

Mengantuk yang tak tidur sama dengan berada diawangan. Paham kan? Jadi sila jaga diri.

Cuma nak pesan tu aja. Nadh balik Penang kot mgu ni. Weee~~

9 comments:

aimie amalina said...

heeee...baik! ingt la owg tersyg =)

hadiee said...

bila balik peneng?

aizamia3 said...

memang bahaya..

macam ai pulak ada jugak beberapa kali otw nak balik kerja berhenti sekejap lepas tol sebab tak tahan mengantuk sangat + keletihan..

Iffah Afeefah said...

suke jiran

smoge slamat smpai

jgn mengantuk ye

Aku Ibu Muda said...

pernah jadik co-driver, pakcik punya lah ngantuk sampai bwk keta mata pejam! pergghh...seram. walau sekadar beberapa saat kannn

azwa amani said...

nak ikut pi penang nadh... huhu

zuwaidah said...

kalau mengantok jgn gagah nak drive naaaaa.....satgi pi kot lain pulak...haaaaaaaaaa dah tauuuu org utara cakap!!!

Sunah Sakura said...

selamat kembali~

Fay said...

selamat pulang! =)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA