Followers

Thursday, 7 July 2011

Rezeki ALLAH yang luas dimana-mana

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada bukan Muslim yang membaca.


Mula skali Nadh panjatkan berbanyak-banyak syukur pada ALLAH, kerana dengan limpah kurnia dia, kita peroleh apa yang kita ada ni.


Nadh sebenarnya nak kongsi betapa Nadh happy tgk kehidupan Abg Razak sekarang. Nadh tidur dekat rumah dia. Walaupun dia sekarang dah berhenti dari kerja tempat Nadh kerja sekarang, tapi kami semua masih berhubung. Macam adik beradik mungkin lagaknya.


Nadh tumpang gembira n bersyukur sebab Nadh tengok banyak perubahan ni. Kalau dulu kat sana, kami semua macam melarat ja, tapi sekarang sejak dia pindah sini, dah berubah. Tengok dah senang balik.


Ini salah satu Bukti kekuasaan ALLAH yang mana dia berikan rezeki kepada kita dari sumber yang tidak kita jangka. Dan dalam salah satu firmannya, "..kami tidak meminta rezeki darimu, bahkan kamilah yang memberi rezeki kepadamu..dan kesudahan yang baik itu adalah bagi orang yang bertakwa.."

syukur alhamdulillah.. Masa dia dah tiba. Nadh gembira dan terus mendoakan...


Note :: Nadh akan mulai rindukan teguran dari dia. Kalau dulu kat sana, dia yang jaga Nadh, tapi sekarang Nadh dah kena jadi orang yang berdikari. :')

5 comments:

sifu im said...

tiada yg mustahil bagi allah..


aku de wt g.a..t ko join klu ko free

sukasuki said...

rezeki Allah tu luas. dan kita tak kan terhitung dengan nya.

kiera'sakura said...

semoga kita dimurahkan rezeki dan x ingkar pada suruhan-Nya jika diberi rezeki kelak.. amin...

aimie amalina said...

heee..rezeki Dia sgt luas =)

Iffah Afeefah said...

nadh pon kene cr peluang belaja dengn die

rezeki kite kne cr

Buta+Pekak+Bisu=CINTA