Followers

Sunday, 31 July 2011

Mini Gath - Pulau Aman

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada bukan Muslim yang membaca.

Oops.. hari ni ada Mini-Gath agi la. Ramai juga tadi, ada Adik, Naqiah, Adik Naqiah a.k.a Najwa, Jusiza, Ern, Naim, Mikro, lepas tu datang Cycy (sebut macam Ern, Cai Cai), Aien Sudu Plastik, Dik Wan Kunci Locker, dan last sekali pacik HidiaQ.

 

Banyak cer ni,

1. saya.. saya.. saya.. nama penuh Asyraful Naim. pakai empom e72, black edition, lepas tu kerja besa-besa ja, single lagi tau. dulu study pun besa-besa ja. Nama belog saya myblogmyhero.blogspot.com

2. saya Mikro, blog saya betul Syukri. kerja dekat KOMTAR tingkat 49 . nak mai ka? nak mai bagitau la, sya leh bawa berjalan sampai kat atas tu. "kami ada thumb print tau, bukan macam UiTM Arau. :P "

3. Saya Asal orang Johor. Tapi skarang ni mengaji dekat IPTB. Umur baru 20. Masa masuk asrama hari tu la, dapat bilik baru, tapi tak ada kunci locker. sebab tu dapat ilham nak guna nama ni.

4. Nama saya Erin Azizan. Nama baru saya Ern. Nama betoi tak boleh nak bagitau. Saya ni terlebih Hormon laki-laki. Sebab tu tukaQ gambar baru. Opss lupa nak gtau, saya dah seperated dengan Mikro.

5. Saya blajar sekarang ni. Belajar nursing. Dulu masa sekolah kan, sudu n garfu kotor, lepas tu kan, kami bawa la sudu mai dari rumah,. Lepas tu dapat nama Sudu Plastik. "kalau tau basic best la, tak tau tak best"

6. Nama saya Cycy Amiruddin. Nama ni nenek yang kasi masa mula-mula lahir, masa dari kecik-kecik la. Skarang ni saya kerja dekat klinik. Baru lagi, baru sebulan lebih. Blog kurang update la.

7. Nama kat fesbuk Siti Jusiza, nama dalam Ic pun Siti Jusiza. Nama blog Akujusiza.blogspot.com. Saya #retis. " Saya dah kurus. Turun 3 kg tau. "

8. Nama saya Najwa. Berblog since saya tingkatan 3. Sekarang umur saya 19 tahun dan belajar dekat ALAM.

9. Nama blog saya cintatulip.blogspot.com. (sambil gelak). Asalnya blog saya tak pakai nama ni, tapi kena tukaQ atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan. Berblog since tengah tahun lepas lagi.  "Ehhh saya berblog pun Najwa la yang ajar. "

10. Nama saya Nadzli Bin Azlan. Masih single dan available. blog nama Afrospexs.blogspot.com. Dulu saya afro, tapi sekarang dah botak. (Botak tu Sexy <-- dari Ern) . Blog saya ada gambar-gambar saya bagi sedikit tips nak guna camera.

11. Yang ni takyah cita. :P

Sebelum tidur, meh tgk dulu la gambaQ depa tadi.

13 comments:

juicy X said...

oke lawak!!

nadzli azlan said...

pergh , retis dah buat entry ;p

Iffah Afeefah said...

sy err sy tak join tapi nak cakp jugak


saye missran..jiran sy mr nadh

sy da siapkan entry smbungan

pkol 3ptg lebih nnti publish

harap jiran smbung hehe

cycys said...

abg nadh , mcm2 nama kami disalah gunakan . . . hahahaha

H.J said...

nampak macam best je gathering ni..hehe

efa said...

pergh terbaik la pengenalan ni ahaha kelakor la abg nadh ni km duk bca tergelak2 ahaha

mikro_kokus said...

memang gempak la semalam.....best kot.... Erin balik semalam sampai dia cakap lenguh mulut duk gelak ja hahaha~

cintatulip said...

penat gelak.. memang terbaik!

kunci locker said...

errkkk...awat story aku ad ni??segan plak,..hahahahah

Erin Azizan said...

ok cai cai comel yaaaa

kiera'sakura said...

nk berkenalan dgn yg no doblas buleh? hihihi :p

H Y D E said...

"kalau tau basic best la, tak tau tak best"

kawan tu pulun bagi opinion, dia buat quote pulak. kah kah kah

fRaMe+LenSeS said...

Juicy :: erk..

Adik :: mengada yu okeh.

Iffah :: ehhe. da wat la. :P

Cycy :: tu la pasai dik. hehe

HJ :: mmg besh. hehe

Efa :: hihi. kelakar ae?

Mikro :: depa gelak banyak. amek habuan. :P

Naqiah :: tu la pasai. gelak tak benti. ;)

Kunci locker :: agagagagag..

Erin :: cai cai comei noh. hehe

Kiera :: taleh2. :P

Hyde :: hihi. okeh la tu. trade mark tu. :P

Buta+Pekak+Bisu=CINTA