Followers

Thursday, 7 July 2011

PM? Eeuuu...

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada bukan Muslim yang membaca.

Seharian lagi Nadh hari ni. Busy yang disebabkan salam sendiri PLUS perkara lain-lain yang tak sepatutnya berlaku, contohnya sekali lagi site key telah ditukar oleh orang. Maka dengan itu, Nadh dan Ijoi terpaksa merajinkan diri dengan melawar AloQ StaQ pergi mengambil kunci. Hikmahnya, Nadh tahu juga tempat kunci site DIGI di AloQ StaQ ni dekat mana kan? Hehe


Tadi boss Nadh call,
"oihh Nadzri, hang la decide pulak, aku nak tau idea ang macam mana. Ni yang hang call bagitau aku buat apa?"

"ya la abg, sat saya silap decide abg jugak nak menjawap.."

"apa plak aku menjawap? Ang kan PM, ang la menjawap!! "

tu hari ni punya. Semalam lagi best. Nadh rasa tekanan sebab Nadh rasa Nadh tak perform dalam Project Management. Nadh gtau boss..
"tak apalah abg, if abg rasa saya tak perform, saya bawa diri la nanti.."

"nadzri, aku tak buang orang, sapa yang ada dengan aku sekarang adalah yang terbaik. Aku tak salahkan ang pun, ang kan masih baru dalam antenna job ni, pelan2 la ang blajaQ n improve.."

tup..tup.. Pagi tadi Nadh dapat cita, si budak baru tu dah kena buang. Nadh and the geng dah tau dah sebab apa. Tak perform dan berkira. Memang kena getah la.

Arap-arap Nadh and the geng akan terus utuh macam dulu la. Kami kerja atas dasar percaya dan rapat macam adik beradik. Moga ALLAH kekalkan ukhuwah ni hingga ke Taman Syurga hendaknya.

Nadh doa sangat ALLAH tiupkan nur pada kamim agar semua saling memperingati dan berpesan-pesan. moga mendapat keberkatan. Amin.

9 comments:

nora amila ghazali said...

sabar ya... moga dipermudahkan segalanya... :)

ninie said...

dah sampai ke site dah kamu ek? so documentation sape buat la ni? ok gud luck, keja mesti ada kemajuan... jangan mcm NSN!!!! HAIZZ NSN pun dah start buang org... habis laaa...risau betoi

kiera'sakura said...

amin2...

Iffah Afeefah said...

ermm tula

harap msih dterima ye jiran

Cik Asma BLuppy said...

insyaALLAH dpt keberkatan drNYA.

cik pulau said...

aminnn...^^,

aimie amalina said...

sgt cbran mase koje kan ~huhu..bertabah la ye!

pengemis Cinta~ said...

amin..^_^

aizamia3 said...

moga hubungan Nadh and the geng kekal insyaAllah.. ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA