Followers

Saturday, 30 July 2011

Dia dan PINK

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Hari ni hari yang agak busy (Kot) bagi Nadh. sebab pagi tadi Anak-anak kecil Mama dah datang. Yaya n adk dia, Isha. Seronok plak rasanya kongsi busy dengan Mama sikit. Mama ngasuh Isha, Nadh tengokkan Yaya, bagi mandi la apa la. Mengada tau dak budak ni. Pantang jumpa air, nasib Mama pesan, kalau tak jenuh nak layan. 

Pastu, selepas Jumaat seseorang datang ke rumah Nadh. Lama juga dia datang ke rumah Nadh tu. Siap kuar jejalan kejap la sebab nak pergi jumpa Jiah dekat Perodua Autocity. 

Sepanjang dalam kereta dia tu, ada beberapa penemuan yang menarik untuk dikongsikan. 

 Mula skali jumpa...
CD kaler PINK

Lepas tu,
 HP kaler PINK. bukan tu aja, COVER HP pn kaler PINK. 

Lagi ada ni  plak.
 Tong Sampah pun PINK


Dia suka PINK kan? Skali dengan Nadh pun dah terPINK tadi. adui laa..

11 comments:

aimie amalina said...

ayaaaakk!
pink?
jaooookan diriiii
ngeeeee =p

norinaomar said...

bila dah banyak sangat PINK jadi pening pulak hehe

cikki's said...

cute!

Suhaili Sarif said...

siapa dia 2 nadh?/ehhehe
saya pun da stat suka pink skrg.haha

nadzli azlan said...

siapakah ? :p

Iffah Afeefah said...

pink itu menwan

tapi henset pink sgt

terpanjat gegirl haha

kiera'sakura said...

pink? wahhhhhh :D

bersama kak Es said...

huk aloh... anak kak es pun gini laaa semua benda nak PINK.. serabuuttt!! hehehe

Sunah Sakura said...

siapakah? jeng jeng jeng~

cahaya wany said...

mcam kenal je nset 2..
hihihi

Lulu Caldina said...

Selamat menyambut bulan ramadan..
Selamat berpuasa.. :)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA