Followers

Thursday, 14 July 2011

Seharian kepenatan dan ganjaran

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada semua.

Selamat malam semua. Nadh busy trok2 hari ni. dari pagi sampai ke sekarang tak berhenti ni. dok tengok TSSR report ni aja. Konpem pening. hehe. Ni kepala dah sakit ni. Beri tumpuan sangat kot. Ni nak rehat kejap la, seharian tak jumpa syg Nadh ni. Rindu plak ni.

Rasanya kan, kesibukan ni best. Sebab 1 ni menda baru belajar kan, lepas tu menarik untuk dipelajari. Dari pagi training, mai petang pun sama, balik dah terus mengadap lappy sampai sekarang.


Ni ganjaran Nadh malam ni. Makan lepas kerja teruk. Dapat skali pembungkus lappy.
Readers nak tak? Nanti print out kupon bawah ni. Lepas tu nanti dapat la 10% discount.
Beg ni kalau nak beli saja harga dia RM21.00.


Print la, print la. selagi stock masih ada.. weeee~~

7 comments:

H.J said...

banyak beg tu nadh..share la..haha

H.J said...

banyak beg tu nadh..share la..haha

msredcheesecake said...

Mr nadh,
Kaler red...i like...ape size dia yer sarung lappy tuh?

Cik NY said...

kepenatan tu 1 nikmat..... nak 1 bleh x beg tu.... nak free je....

Iffah Afeefah said...

tamau hahaha

nk free

kiera'sakura said...

sarung lappy tue bg la hadiah kt ira... hahahaha :p

sila jaga diri

Fay said...

wahhh..mau..mauu.. =D

Buta+Pekak+Bisu=CINTA