Followers

Sunday, 10 July 2011

Lelaki jahat kan?

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada bukan Muslim yang membaca. 

Nadh baru lepas sembang dengan seorang sahabat. Mengenai "Alasan Bodoh Bangang. Yang tak logik langsung"

Mostly the story mory adalah mengenai Chenta la. Macam sahabat Nadh. Kongsi kisah dia, seorang gepren dia tu, nak g PLKN, lepas tu mintak break, tup-tup sahabat Nadh keluar dengan perempuan lain, lepas tu, terjumpa ex yang baru break tu, perempuan tu tacing. "Hai, baru break ja awak dah ada penganti? "

Tu kisah 1, yang kedua pula. hampir sama, lepas break kira-kira sebulan, dah jumpa penganti baru. 

Persoalannya, perlu ka nak tacing? Bukankah masa nak break dia yang mintak? Dan palng hairan, bila lelaki yang buat, memang sebut kaw-kaw, LELAKI JAHAT, tapi bila perempuan yang buat? Macam mana tu? Tak adil la untuk lelaki...  Jangan lupa ya, "what you give, you get back... "

5 comments:

kiera'sakura said...

EGO...

nak tulih tue jer.. :D

Iffah Afeefah said...

sje nk cr slh laki la tu

ps: Nadh kalau da gurau menyentuh jiwe cmne?

kang kate syok sendiri..ye tak?

kite pun rapat kan=P

...Minah BluR... said...

sokong! kite sme saje laki pmpuan.. what u give u get back!

sesegar said...

wahaa,pasal cinta saja hang ya.hihii

Подтверждаю said...

as salam..
hehe..pasal ni, pakcik no komen sangat la. tada tau sangat,. dah bab cintan-cintun. hehe~

apa2 pun, taacing2 ni, tak perlu la.tak menunjukkn diri kita matang atas alasan yang sia2.

hn..entah la..
erk. dah azan. out jap.

Buta+Pekak+Bisu=CINTA