Followers

Tuesday, 12 July 2011

Kasihnya Ayah

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada bukan Muslim yang membaca.

Malam ni Nadh nak ke Klang plak. Malam untuk bersukan plak la. Main badminton ni. Nak imbau kenangan lagi leh tak? Dah lama tau Nadh tak main badminton. Dulu masa belajar tag team dengan sorang kawan Nadh nama P.O.

Masa tu merancak la. Dapat team yang manthop. Sedap ja main. Nadh nak sebut keadaan Nadh masa tu, Ayah punyalah tak bagi Nadh main bola. Minta duit nak beli boot, dia tak bagi, siap kena leter lagi. Bila minta racket, terus dia bagi duit keesokan paginya.

Kasih seorang Ayah. Dia tak bagi sebab dia takut apa-apa jadi dekat anak-anak dia. Alasan Ayah, ada kawan-kawan dia pernah sampai putus urat sebab main bola. Sebab tu dia risau dekat anak-anak dia.

Moga-moga satu hari nanti Nadh pun akan jadi macam Ayah. Pelindung anak-anak. Betul kata orang kan? kita akan ambil ayah kita jadi contoh kan? Para anak pun nak suami macam Ayah. Sebab dia? Ayah kan terbaekkk..
Nadh sayang Ayah.

3 comments:

H.J said...

oo...cakap je kat ayah..kalo main badmiminton nanti putus urat tangan..ehee

Подтверждаю said...

as salam..
yup! ayah, berikan kita kekuatan untuk melindungi diri kita, berusaha memberikan yang terbaik kepada bakal keturunan yang akan datang..

semoga nadh berjaya mencapai impian ni ;)


alang-alang dah datang, pakcik nak tanya nih~
nadh tahu tak apa benda..

Isle Of Man? adei..pakcik tersalah jawab. gagal.haih..


by : http://fadzli-rt.blogspot.com

Iffah Afeefah said...

ai pgil ayah jugak

ade wt entry sal ayh

mmg nk kwen ngn lelaki cm ayh weeee

Buta+Pekak+Bisu=CINTA