Followers

Thursday, 28 July 2011

Nadh, Lelaki Melayu ?

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca. 

Oihh tadi kisah bola, ni ada kisah lain plak. Mengenai Nadh yang secara otomatiknya berubah jadi LELAKI MALAYA sebaik sampai kat rumah. Nak tahu apa jadi? Meh kita tengok kat bwah ni.

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Tadaaaa~~ Serius, bila balik rumah ja, secara otomatiknya belajar pakai kain. Sepanjang hari pakai kain. kecuali nak keluar la. (hari ni pun, seharian, sampaikan dok wat kerja rumah, dok bakar sampah pun slumber ja pakai kain.)

Lelaki Melayu terakhir kah? lalalalalalalalalala~~

7 comments:

azwa amani said...

comeyyy lah tuuuuu ??huhuhuhu

udin said...

hehehe.. aku kalau dok kat umah sepanjang hari pakai kain pelekat.. ;p

aimie amalina said...

sungguh ayu dalam erti lelaki..heee=))

Iffah Afeefah said...

hahaha

lelaki melayu mcm tula

g kedai pon takpe nadh

msredcheesecake said...

kalau pakai baju melayu lagi comey...hheee

Rozuan Ismail said...

rileks je pakai kai pelikat baru nampak melayu.huhu

kiera'sakura said...

kain pelikat ngn baju pagoda... papa slalu pkai.. hihihi

Buta+Pekak+Bisu=CINTA