Followers

Sunday, 20 February 2011

Abg Razak punya cita

a call from a brother.

memang tadak keja kan..
merapu merapan nak dekat setengah jam.
kes mula sal balik kg ja..
masuk hal kerja, loan la.. apa la..
da merepek campoQ macam2 aihh..
tapi lawak sungguh..
nak kira yang tu la.. yang nih la..
yang jumpa dalam bus pun jadi keja..
tapi last2.. nih kena kensel pasai baju ketat-sua ketat.
ostat taleh camnih, nanti abeh terbang lebai2.. hahaha..
dah pulak ada orang nak jadi adik angkat..
nih pun boleh la..
pesan kat abg aku tuh : jaga2, abg-abg terbang.. syg2 melayang..
agagagagagaga.. :p

4 comments:

Novelgurl said...

salam..huhu apa tu ?

fRaMe+LenSeS said...

wslm. apa-apa cheQ? ;) pesanan kat abg sorang tu.. hihi.. ada ja la cita dia nak bagi Nadh gelak.. ;) antara manusia yang banyak ngajo Nadh dalam idup

Novelgurl said...

ouh.. bestnya dpt abg cmtu kan ^^

fRaMe+LenSeS said...

bukan abg betoi pn. abg tempat keja ja. ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA