Followers

Monday, 21 February 2011

Gaduh-gaduh cinta


jaat kan aku..
macik kat depan aku nih..
dok ada probz ng bopren dia..
sat2 aku dengaQ ada phone call..
sat2 dengaQ cam marah la..
cam tensen ng pacik bopren..
iskh3.. shian pula la tengok..
ni la nih sedang berlaku adegan call n pujuk..
debishhh.. debishhh.. :p
apa nak kata ya?
kekadang tu semak pala jugak kan? hahahahahahaha
aku tatau~~~~

ampa plak? camna ya bila adegan gado2 nih?
sapa pujuk sapa memujuk?
sapa yang dok slalu wat hal?

note: aku tapenah gado ng gepren aku dulu.. ;)

5 comments:

kiera'sakura said...

laaaa npe nath x join makcik tue gadoh skali.. hehehe

oshin said...

dua dua sama ja . HAHA . pastu dua dua ego pastu dua dua diam , nanti dah oke dua dua cari . HAHA

fRaMe+LenSeS said...

Kiera :: hihih.. tamo la.. hal umah tangga depa.. i tamo campur.. sat 2 2 kena tazkirah ng i.. jenuh.. hahaha

Oshin :: rasa2 macam tu kot. tapi ni da banyak hari da Nadh tgk depa tu dok gado.. huu

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

suka dipujuk tapi tak pandai memujuk

=P

SaYraH WonDerLanD said...

laki ka pompuan ka. 2-2 sama. 2-2 ingin dipujuk. Bab memujuk memang liat. Heeeeee

Buta+Pekak+Bisu=CINTA