Followers

Friday, 18 February 2011

serabut-serabai-semak

baru tersedar something..
rupanya ada seseorang bertindak balas dengan tindakan aku menukar status dalam FB.
terus pakai MARRIED..
Bila aku menegur, reaksi dia macam marah la..
mungkin ta puas hati kot..
tapi kan.. ni cheQ nak jelaskan la nih..
kalau2 kamu membaca ni.. (harap kamu membaca la)
SEBENARNYA.. KAMI TADAK APA-APA LA..
BUAT SEBAB NAK LAWAN ORANG YANG MENCABAR JA..
langsung tadak kaitan antara idup dan mati keyh..
gila weyh.. baru kenai 2 ari kot.. takkan la..




tu kes pertama la..
kes kedua..
seorang manusia baru sedaQ dia da aku hapuskan dari pandangan mata FB aku..
pastu semalam dok call-call aku ta angkat..
tadi plak buleh p kaco adik aku..
n tetiba adik pakai num Mama tanya kat aku..
aku gtau wat tatau ja.. cakap la tatau abg wat apa..
pastu p ngadu kat kawan dia sorang tuh..
n dengan cepat dan pantasnya.. kawan tuh pun SMS aku n tanya keadaan..
niii.. sebelum ni tak kesah pn ada ka dak.. ni awat tetiba nak p hinggut suma orang nih??
ellowww~~ aku yang cam budak-budak ka apa nih? hahahahaha
tapi ada aku kesah..debishhh.. debishhh..




kes ke3..
ni sorang lagi..
PESANAN DARI PENAJA :: tolong la rentikan SMS kamu tuh.. saya tamo, dan ta hingin nak tau pasai bisnes ka apa suma ni..
da la tu.. buleh plak p bg number aku kat kawan2..
chewahhh.. macam besa la.. ayat2 semangat orang yang wat biz..
owhhh pleashhh.. i ta minat.. n tamo tau pun sal tu..
btw, ive removed you frm my phone book.. so please remove me oso..
semak la kawan cari kita sebab biz.. n bila da rejek trus wat diam..
la ni nak mai kaco aku balik.. arrrrrrrrrr...

5 comments:

eyeshahsimon said...

owh yeke....mmm....biarkan jerk sume tue...

fRaMe+LenSeS said...

oww yeahhh.. biaQ la ni.. ;)
tamo pk la.. semak pale ja.. ;)

udin said...

haha.. ang wat tak tau ja bro menda mcm ni.. aku pon penah rasa mcm mana kena delete member FB.. kerap gak la.. padahal member satu skolah tu.. tapi nak wat mcm mana kan.. dah depa buang kita.. padahal tak wat salah pon kat diorang.. hurm.. biaq p la.. asal diorang bahgia dgn hidup diorang sudah kan.. wat semak ja pikiaq semua ni.. ;)

kiera'sakura said...

adat org fames... hohoho

fRaMe+LenSeS said...

Udin :: tu la. tamo pikiaQ a.. hehe

Kiera :: pemes? sapa pemes? :P

Buta+Pekak+Bisu=CINTA