Followers

Thursday, 17 February 2011

Akukah penyebab??


ini seriusss~~ (ala-ala Min2 dalam Wonderpets)
apa jadi nih.. apa jadi nih...
aku kah yang bersalah ni?
mula-mula dolu2.. masa zaman awai pakai ipong, ada la amek satu game tuh..
tajuk dia Angry Birds. (sila rujuk entry nih untuk tau leh lanjut)



so aku pun memain la game tuh..
lepas tuh.. enchik Naim plak da cita sal game2 nih..
dia bagi link game nih.. jadi sekarang da leh main dekat PC n dekat ipong..
jadi ng murah hatinya.. aku bagi la dekat cik Lynda,
supaya dia ada menda nak isi masa busan tu..
cik Lynda pun da complete quest dia dalam game ni
(mana tak nya, hari2 ngadap)
tapi aku? nak main pun taleh.. ampess toi.. ada ka patut pcik lappy ni jerit kat aku



la ni.. dah berjangkit dekat Mr. Boss, dia plak la ngadap lappy dia men game nih..
semalam ng ipong aku..
hari ni.. dia plak la yang amek dari cik Lynda n main kat lappy dia..
yang aku ta pueh ati tu, awat lappy dia buleh n lappy aku taleh?

2 comments:

H Y D E said...

hmm nadz.. hg buka folder angry birds tu. aku rasa kena tukar sumthing kot dalam notepad.hang paste kat sini aku nak tgk. aku lupa dah

fRaMe+LenSeS said...

okeh3 boss.. sat aku nak tgk.. nt aku paste aku tjk kat ang.. maceh boss.. huu..

Buta+Pekak+Bisu=CINTA