Followers

Monday, 21 February 2011

otromen resakser III

Satu hari.. time tengah dok lelawan..

Resakser :: beb, aku nak tanya satu soklan la dekat ang.. aku konpius siot..

Otromen :: awat?

Resakser :: camnih.. aku tengok ampa adik badik ni awat kaler merah putih ja, tapi mai kat adik badik ang yang kecik2 pakat kaler biru plak..

Otromen :: oo yang tu ka.. ang kenai dak adik Ace?

Resakser :: Ace ka? rasa kenai kot.. awat?

Otromen :: cita dia macam ni.. time tu Ace kecik2 lagi.. ang tau la budak2 ni kan.. apa dan la dia men kan.. masa tu Mama Otromen dok basuh baju.. buleh si Ace ni p amek p campoQ ng ayaQ Pepsi Blue Papa otromen.. Papa Otromen plak konfiden ja minum air tu..

Resakser :: tu dia aih.. tapi aku tanampak pun camna leh jadi biru ng cita ang tuh..

Otromen :: Malam tu malam jumaat daa~~ 9 bulan pastuh, dapat si Tiga, kuaQ2 ada campoQ kaler biru.. (aku sorang ja paham.. aku ta cita kat Mama Otromen, satgi dia belasah aku.. )

Resakser :: (8&^%$#$@^!&!(!%$#


3 comments:

p!q4h b@guss said...

haha.. mrapu sngguh cita otromen ni

cahaya said...

tudia aih...ingatkan minum nila..
ahahah

.::.MY.s.e.l.f.::. said...

comey la otromen nie.. nant kimsalam kat dia k... hahaha

Buta+Pekak+Bisu=CINTA