Followers

Wednesday, 9 February 2011

Meriahnya la hai..

Bila depa balik.. opis pun bising..
lama da tadak suma kan.. ni baru nak mai balik..
cuti lama kot.. suma balik meramaikan opis..

Note :: Apis n 'Od tadak. p warehouse.


Abg Falah n Lynda.. Muka-muka aku dok tengok hari2..tapi pasni Abg Falah pun da kua cari sale..


Abg Shafiq n Abg Madi, ntah apa la depa dok borak tu tatau..


Dok melayan Aku Masih Dara, pasni aku konpem cita Faster atau tak pun Hantu Kak Limah.


tengok la tu.. apa la ralit sangat depa tu kan.. ;))



Apa pun..sngat seronok la bila ada ramai dalam ni.. bergelak ja tau..ada ja la menda nak jadi bahan lawak tu.. tak sudah, aku la jadi mangsa.. debishhh.. :p

2 comments:

Cik Liesa said...

mana pic pak mut nya??? da besaq ka pak mut kita ni.... :)

fRaMe+LenSeS said...

mana leh tjk diri.. lalalalala~~

Buta+Pekak+Bisu=CINTA