Followers

Monday, 28 February 2011

Saya bukan Talkative la.. Chat-kative ja

Saya bukan Talkative la .. Chat-kative ja.. :p

buleh tara tu?
ada orang kata, saya talkative.. tapi..
dia kenai saya pn melalui dalam chat ja pn..
dalam blog, dalam FB..
buleh ka chop saya talkative.. :p tapi tatau la.. yang mengenali nak kata apa..
pada yang da jmpa tau la..
tapi kan.. nak pjm sat power Autism leh dak? cakap tak tgk mata..
jalan sikit2.. leh ka? (debishhhh.. :p )

persoalannya sekarang.. chat-kative ng talkative ni.. leh ka disamakan? agak2 yang cakap banyak tu.. dia banyak chat dak? ha.. jawap2.. :p

8 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

ehem...

sapa la yg kata talkative tu tak tau?

hahaha....

ok, jumpa nti tgk la cna nadh ni nowh =P

Sasa Al-Sharif said...

ada banyak keadaan. ada chat-katip yg sgt aktif bila jumpa mula malu2 kucing

fRaMe+LenSeS said...

Cik GK :: insap la.. nak ubah image.. :p jadi dak baek.. :p

fRaMe+LenSeS said...

Sasa :: hihi.. betoi jugak kan.. kekadang tu, dalam tu ja rajin cakap. kat lua.. senyap ja.. memalu la sgt.. ;hihi. ;)

Muslimah Optimis said...

GKSB ; dia memang banyak cakap jugak masa face to face pun.. muka tak tau malu punya siap ada aksi-aksi di luar kawalan weh..hahaha...

fRaMe+LenSeS said...

Aimaa :: dia aihh.. sopan tu kami.. GK jgn caya depa.. saja ja tuh.. :p

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

ahahaha.. =P

gigiAriEma said...

haha. kdg2 org ckp byk nih senang nak dekat..
lebih kurang mcm peramah lar..gigi suka kwn dgn yg ckp byk drpda yg diam seribu bhsa..hehe

Buta+Pekak+Bisu=CINTA