Followers

Tuesday, 22 February 2011

Mampukah aku?

Sedang dalam proses mengambil tempat My boss sekarang..
cabaran baru nak bermula..
sebelum ni.. tade apa apa.. sebab still slow progress site.
tapi tetiba alhamdulillah aa,, rezeki ALLAH nak kasi kan..
site mencanak ada.. hari ni.. esok, lusa.. n minggu depan..
suma da mula nak jalan..
jadi bermakna, bermula la tanggungjawap aku sekarang..

persoalannya sekarang.. mampu ka aku nak pegang tanggungjawap tu..
rasa macam berat ja.. well, dari awal, hingga ke akhir sekarang full control by me..
rasa takut jugakk..
bukan apa kan.. ta berani sebab takut aku ta mampu..
n kebengongan aku tu.. bawa nama tak baik kepada company..
look at my previous history la..
masa sekolah dulu, memang da dipilih khas untuk jadi debater sekolah..
tapi aku tarik diri , sebab Pengetua cakap, dia nak sekolah jadi johan.
tapi aku terus tanak join. sebab takut nak duduk dalam kedudukan tu..
bukan bacul.. tapi risau aku akan gagal bawa kejayaan dan bawa nama baik kat sekolah macam diharap.
sekarang berulang lagi..

ta dinafikan la..
aku pernah jugak sangat yakin dan capai sesuatu sebelum masanya..
for example.. masa zaman Networker dulu, aku target nak jadi speaker ..
dan ta smpai beberapa bulan, memang aku da jadi speaker kat depan para audience masa function.. then masa aku dok cni, ta sampai setahun yang lepas, aku pernah cakap kat one of my besh pren, aku kata, aku akan berada kat tempat my boss tu, paling lambat, 2 tahun, tapi sekarang ta sampai setahun pun aku da dapat capai kata2 aku tuh .. tu da terbukti la.. sebab sekarang aku diberi peluang untuk test my ability, tempoh percubaan beberapa bulan la.. i talked to my besh pren tu, aku nak wat dalam sebulan paling cepat.. tapi ni hari ni tetiba rasa macam da down plak..

Mampukah aku? hohoooo~~



2 comments:

udin said...

try dulu bro.. rezeki jgn ditolak.. bkn senang wei ang dh sampai tahap tu kan.. haha!

fRaMe+LenSeS said...

mencuba la nihh.. Takut2 ja.. Takut aku y membangkai nama org y mbusuk.. Tu ja.. Huu

Buta+Pekak+Bisu=CINTA