Followers

Wednesday, 9 February 2011

GambaQ Nadzri ada dak??

Enpom > Tekan > gambaQ

Abg Razak ::
tengah dok sembang tu, kak ang dok tekan-tekan tpom.
abg ingatkan buat apa.. dia tanya kat abg, gambaQ Nadzri ada dak abg?
tau dia nak buat apa? nak rekemen ang dekat anak menakan dia..
bakal cekgu.. la ni ngaji kat Maktab kat JB.

hahahha.. macam2 aih kak n abg aku dua orang nih..
nak tegelak pn ada la.. :p
apa pun maceh sangat..hihi.. walau tak kira pn..
tapi apa depa nak wat tu ada nilai la pada aku,. hihi.. ;))

2 comments:

Cik Liesa said...

hehehehehe... pak mut gila posing ka?? tapi pandai posing ka nak amik gambaq ni?? ahahaha...jangan marah... :)

fRaMe+LenSeS said...

tadop la.. orang yang kata la.. cheQ tatau..
lalalala~~

Buta+Pekak+Bisu=CINTA