Followers

Saturday, 5 February 2011

Family Trip 04-Feb

Ya ALLAH.. penatnya.. baru smpai rumah ni..
satu hari merayau.. dari pagi kat Ikea, memang puas la shopping mama n Jiah, ntah apa2 je yang dibeli smpai dekat RM400. lepas tu.. patah balik ke kota Damansara, p makan.. seyes sangat kenyang lepas makan.. rasa macam perut saya lagi buncit dari pewot kak Azza.. hahaha.. :p

lepas tu, perjalanan diteruskan, kami bergerak ke Putrajaya, whoaa.. seyes rasa sangat kagum la.. cantik amat kat sana.. rasa puas hati sangat.. cantik betul la bangunan kat sana.. walaupun pusing ntah da kemana-mana mulanya, lastly memang jumpa la sana. benti dulu kat jambatan dia y lawa tu.. whoaaa.. tatahan la tengok.. lawa.. posing sakan la tadi..

pastu taleh lupa la.. amek gambar bayang-bayang. gambar bintang.. ni favourite la.. cantik la..

selesai dari tu, kami p kat jalan TAR plak.. ntah camna la leh lupa n tertukaQ kat jalan TAR tu dengan Chow kit. da la benti kat Lorong perniagaan paling femes kat Kotaraya ni, Lorong Haji Taib, benti2 da nampak orang dok meniaga.. hampess toi.. sempat lagi la si Jiah ni dok ushar "marka2" tu.. jangan weyh.. sat tak pasai kena kejaQ baru tau.. :p

pastu, jenjalan la kat cni sat.. pastu sebab ta menarik, p kat Jalan TAR plak.. sana pn macam krang besh la.. sebab apa yang nak p tu upanya da tutup la.. tapi sempat jugak la mama n jiah membeli tudung.. me n adik plak just duduk kat lua kedai. huu.. lepas tu menyinggah ke Sogo plak.. sale la beb. sonok sepatutnya, tapi macam ta menarik ja tengok.. ta minat la plak.. sudahnya, ta lama pn dalam tu ,n da keluar.. Jiah ajak plak p Houz Depot depan kompleks Pertama tu.. dalam dia memang untk decorate umah la.. tade apa y paling menarik minat saya melainkan Jacuzi tu.. perghh. yang tu paling besh la.. leh ta nak pujuk ayah beli satu? hahahaha.. Mama kata, kena beli banglo sejibik la baru leh beli.. saya kata dekat adik, kalo umah depan umah tu nak juai, n saya beli, leh tak? hehehehe.. gle besh kot jacuzi ni.. (mood :: tergoda tahap gaban)

pastu, plan ke i-city kensel la.. so terus balik, n singgah ke kedai kat KD tu. n makan. menu of the nite is, nasi putih, tomyam, sayur kailan ikan masin, telur goreng, dan tak dilupakan, n rasa ny takkan lupa la.. lauk of the night, bawang goreng kicap feat ayam.. hahahahaha..

seyes takkan lupa la lauk of the night ni.. mintak lain, yang mai tu, memang sesuai la jiah bagi nama bawang goreng kicap.. banyak kot bwang dia tu.. hampess toi.. tapi makan ja la.. n sangat kenyang.. tapi malu ng mama n adik2 saya, tomyam dia kureng malam ni. sebelum ni mai ja terbaek tomyam tu, tapi malam ni da la masin, ntah apa2 lagi.. chaitt..


pas abeh tu.. singgah kat Uptown cni.. duii.. dalam tanak beli pape tu.. abeh gak la duit saya.. Jersey Malaysia kaler kuning 3 helai, dan juga kasut ni 2 pasang.. well.. tahu je la kami bertiga punya prinsip berjalan, antara bayaQ atau ta beli langsung.. hahaha.. alhamdulillah la. nasib baik kan, ada size kasut adik. kalau ta memang ta beli da tadi.. ;)


nah.. konon da die-hard-fan la nih konon.. tapi bak kata someone tu, ele.. sebab menang la beli jersey Mesia, kalo tak, pandang pun tak.. hahaha.. (rasanya dia cakap betoi la.. hahaha tapi tak kata jugak la skg da beza, men pun da cun, tak macam dlu.. okeh! :p )


nah.. kasut kami, 2 pasang.. bayaQ atau tak beli langsung.. alhamdulillah aa.. rezeki abg tu kot.. ada size, so malam ni da leh juai 2 pasang.. ;))



selepas membeli, konon nak balik awai la malam ni.. saya la.. konon kuat la sangat hari ni.. nak gerak.. last2.. pikir2 balik.. ta jadi la.. hhihihi.. ta larat plak rasa.. (konon mula kuat cam badang.. pk2 balik.. tak kot.. hahaha.. :p ) ehh..sal gambo kami tadi.. sok la baru saya leh hapdet.. sebab kan, kamera ny wayar tak bawak la.. hihihi.. sowie nah.. nt la yekk .. ;))

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA