Followers

Wednesday, 23 February 2011

Drama Part II - Hari Diam Sedunia

Hanya pasai ni... cita jadi panjang..


dia yang mula.. aku tatau..


ni pun sama.. geng ng depa plak tu..

Note:: depa baru diam.. huh~~



Aku::

Garang macam singa pun tidak..
baik sangat pun tidak..
awat yang orang dok kata aku kuat majuk nih?
argggghhhh
debishh.. debishh.. emosi tidak stabil..
gangguan teknikal ka ini..? hahahahahaha
mudah benar nak terasa.. ohhoooo.. tamo layan.. tamo layan..
kalau kata sehari.. sehari la...
tapa.. orang takkan igt pn..
ta duli pn.. dun weri.
Yakin!!!

pada makhluk makluk berkenaan..
tamo layan ampa.. werkkss



kamu yang berkenaan ::
takpa.. hampa tunggulah hari pembalasan..
wat masa ni nak senyap sat..sehari ya.. takpa.. tgk la.. kot rajin esok mai balik..
kot leh tambah lagi sehari..
ka nak terus diam ja? tengok la..


Pesalah-Pesalah Tegar ::
dia yang mola dulu.. --> Macik Aimaa Nur Shameera
nih Sidekick pertama --> Macik Syakira Yaakub
nih sama ja macam depa 2. --> Macik GKSB
SI pemerhati --> Macik Adish Shida
Hero ada jugak sorang -->Pacik Adi Suda

5 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

udah2 la tu....

mai period ka apa ni asyik dok terasa ja haha

kiera'sakura said...

hahahahaha.. awat cheq rasa nk gelak guling2 nie? hahahaha

Muslimah Optimis said...

nazri, kamu memang ada bakat menulis buat kami nak tergelak..merajuk lagi ka?? maaf noo... tapi kalo nak merajuk lama2 pun xpa, biaq cik gksb rasa sikit rindu tu..haha

fRaMe+LenSeS said...

Cik GK :: apakemenatang period tu? yang kami tau period tu tempoh. ada ka penyakit tempoh??

Kiera :: nak guling sangat.. p la guling.. sat kami simbah ayaQ.. padan muka basah..

Aimaa :: tada apa la.. kami just manusia lemah ja.. ta pandai pape.. tu just seronok2 ja. tadak menda pn. btw, kami Nadzri.. betoikan na.. bkn Nazri. maceh,.

nora amila ghazali said...

ahhahahha.. gelak guling2 gak... lawak2... KBU2.. macam gelangat..

Buta+Pekak+Bisu=CINTA