Followers

Monday, 28 February 2011

"Saya Bangga Ada Ibu"


Thanks to KSP sebab Contest nih.. Nadh nak join..
tapi nak ubah cket tajuk untuk entry ya..
kalo pgl ibu feel kurang, sebab Nadh pgl Mama.. ;)


"Saya Bangga Ada Mama."

Saya Bangga Jadi anak Mama.
Saya takkan lupa satu masa dulu, Saya pernah down sebab pelajaran.
apa pun tadapat.. masa tu memng sedih la.. tengok kwn2 sukses.. kita hampeh..
tapi satu hari, saya dapat tawaran belajar, kali nih saya study betul2 dan sukses.
Mama tak pernah tinggalkan saya.. hari-hari Mama akan call dan tanya kabar..
Setiap kali nya dia akan bagi semangat kat saya.. Hasilnya, Setiap sem saya dapat pegang Anugerah Pelajar Cemerlang.

Masa ni masa paling sayu dalam hidup saya.. bila Mama cakap..
"Abg, mama nak bagi duit kat abg, mama takdak duit, tapi Mama leh watkan untuk abg Chocolate Cake kesukaan abg.. abg nak makan apa abg gtau kat mama. tu ja Mama leh bagi kat abg"
Masa ni saya ng serentak nya berasa sayu
(sekarang dok mencoret ng penuh Feel rindukan mama sebab tingat saat tu.. mula berketakkk..)

Mama terbaek.. tadak leh ganti Mama.
Doakan saya Murah Rezeki.. sebab saya berniat bawa semuanya datang tinggal bersama saya di sini.. Biar saya susah untuk depa, jangan depa susah untuk saya..
Saya nak jadi Harta Paling Bernilai buat Mama, iaitu Anak Soleh yang mendoakan dia..
Saya sanggup wat apa saja untuk Mama, Ayah n Adik2 saya..
Sayang Depa sangat!!!



pic terlatest saya n Mama, amek masa raya Cina hari tu.. Dekat Putrajaya. datang sini atas permintaan Mama.. ;)


p/s :: Depa paham bagaimana anak Mama nya saya..
ASYЯAFUĿ Naim
Armalisa
Nadzli

Nak Join ka? sila Click kat SINI

11 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

tq nadh sebab join.
:)

fRaMe+LenSeS said...

Sama2 KSP. ;)

aDisH.sHidA said...

sedih nyer...shida nak join tp xde sgt pic manja ngan mak :(

saya YANA said...

terharunya... kasih sayang mak tu..hm...

fRaMe+LenSeS said...

Cik Adish :: leh ja.. cari la pic zaman baby2 dulu ka.. okeh what.. ;))

fRaMe+LenSeS said...

Yana :: hihi.. sebenarnya.. tu mmg betoi2 jadi tau.. sebak rasa bila tingat..

~Kirin Selama Perak~ said...

da btol
:)

misznanarizal said...

alahai manjanya nadh..jeles tau..aina pon xmcm nadh

fRaMe+LenSeS said...

Aina :: hehe.. nak wat camna.. da mmg macam tu.. ;) Aina, awat Nadh taleh buka profile kamu?

kiera'sakura said...

blh join lg x? hehehe.. sye jugak syangkan mama sye....

JunAina said...

memang betul2 anak mamalah...!!!

salam ukhwah...terjah dari laman KSP...

http://juneaina.blogspot.com/

Buta+Pekak+Bisu=CINTA