Followers

Wednesday, 16 February 2011

Kemanisan yang Ilang

Actually ni just apa yang aku dapat dari Enchik Ignatius,, haha
dia la kongsikan tadi.. beza antara orang da kawin n orang lum kawen..
kata dia la.. (dia yang kata tau.. bkn aku.. )

>> orang da kawen ni.. dia galak lain cket dari orang lum kawen.. kalau orang ta kawen lagi, nak p dekat pompuan nak ngorat2.. dia akan segan jugak la.. yo lahh.. takut kena rejek kan..

TAPI yang da kawen ni lain cket, depa kesah apa kalau kena rejek pn.. depa da ada bini kot.. jadi depa ta heran pn..
ayat killer dia tadi " ko takmau aku suda.. aku ada bini da kat umah.. "

Me : chaitt~~ cam tu pn bleh ka.. tapi ta dinafikan, nak p depan tu kekadang aku pn segan, (walau skarang aku bantai serupa ja.. hahaha )

apa pn kan, aku still sokong la pendapat dia kata, mai dalam hal2 macam ni kan.. nak salahkan ppn pengaco saja pun taleh, sebab, pokok takkan goyang kan kalau tadak angin?

Pastu dia ada kata jugak,
pasai kemanisan yang hilang, iaitu bila sebelum kawen da dok syg-syg teruk2..
dok sweet trok3.. itu, ini, mesra sangat.. pastu nanti. da kwen.. tatau nak wat apa da..
ilang kemanisan tu..sebab suma da pakai masa time cintan cintun ni..
pastu mula la.. busan la. apa la..
mai da kwen.. yang dapat tau apa?
gado.. gado.. n gado..

dia la kata, aku ta kawen lagi, gepren pn tadak.. so aku ta reti nak komen la pasai menda ni..
ampa rasa macam mana ya?

;)

3 comments:

kiera'sakura said...

kalau mcm tue tukar lah.. time becinta gado gado dan gado.... time kawen nanti dah buhsan gado,, bersweet2 la pulak.. hahahaha (memain jer) :p

kiera'sakura said...

kalau mcm tue tukar lah.. time becinta gado gado dan gado.... time kawen nanti dah buhsan gado,, bersweet2 la pulak.. hahahaha (memain jer) :p

fRaMe+LenSeS said...

yo lahh tu.. :P

Buta+Pekak+Bisu=CINTA