Followers

Wednesday, 2 February 2011

Me and January

Note pagi / tengah hari 02-Feb-11

semalam ada orang cakap dekat saya..
terlalu banyak post la dalam nih.. ahahha.. rasa betul la..
check balik, January saja da ada dalam 80+. banyak sungguh kan?
tapi kan.. rasa nya tadapat nak buat apa-apa la.. sebab ruang ni memang merupakan ruang tempat saya nak mengadu apa suma, maksud nya, bila ada banyak, bulan ni banyak la kejadian yang berlaku dalam idup saya sepanjang bulan ni.

saya nak buat sedikit ringkasan apa yang jadi..
banyak sangat la kejadian yang lawak rasa saya berlaku bulan ni..
cita dengan family, adik-adik saya, kawan-kawan saya..
zaman kejatuhan saya, mungkin jugak zaman kebangkitan semula.
dan saya BANGGA sebab saya bangkit sendiri da ta harapkan sesapa.
saya bangun dengan sisa-sisa semangat yang tinggal dalam diri.
tapi YANG PASTI, saya takkan arap kan sesapa da pasni, except for my family.
saya KECEWA dengan beberapa yang hadir dalam idup saya.
dan TERBAIK sebab ALLAH hantar depa untuk sedarkan saya tentang hakikat sebenar kehidupan.
dan paling seronok adalah kisah jumaat saya. saya syukur sangat la.. saya da jumpa sebenarnya ketenangan saya.. rasa ny da sangat lama ta rasa keseronokan tu..

apa pun banyak yang berlaku dalam bulan January, karier dan segala-gala sekarang dalam tangan sendiri, saya sedar semua atas diri sendiri sekarang, kalau saya mengalah, so, takkan ada sesapa yang nak angkat saya ke atas macam mana saya sekarang, mungkin la sya bukan lagi seorang yang sangat berwawasan macam dulu, sorang yang sangat kuat dan bermotivasi, tapi saya sedang bangkit kembali ke landasan tu, tak nak nafi, sifat negative tu ada, dan mula berakar, tapi saya pn ta berhenti menebas dan bersihkan menda ni.. macam quote saya selalu pada kawan-kawan, "kalau kita nak jadi kekuatan orang, kita pun mesti la kuat.."

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA