Followers

Wednesday, 2 February 2011

Orang di tengah-tengah

tetiba terfikir, bagaimana rasanya menjadi orang di tengah-tengah ni?
sebelum tu, sapa dia orang di tengah-tengah ni?
di tengah apa?
tettt~~

terfikir sebenarnya bagaimana menjadi seorang yang melingkupkan hubungan antara 2 (dua) orang? ni la orang tengah tu?.. camna la agaknya rasa jadi orang ni..?
sebab bagi aku la.. orang spesis ni jaat.. yo lahh.. dok jadi orang tengah yang melingkupkan kan? kalo pompuan la, laki ramai lagi kot dalam dunia ni.. bukan la laki tu sorang ja laki dalam dunia ni kan? apa ada hal? cari len la. awat y nak dekat-dekat, rapat-rapat ng bopren, laki orang ni? tak baek wohh..

persoalannya, napa leh jadi macam ni? awat leh mendekatkan diri, dan dalam masa sama, ada intention nak amek makhluk sorang tu dari sorang lagi? tak takut ka kalo masa depan akan jadi y sama dekat dia, bila laki tuh pn di rampas dari dia.. mesti masa tu kedebisshhh kan? apa la agakny rasa dalam ati kan.. adakah sebab dendam? atau sebab tade otak,? yo lahh.. y tau nak je. ta pikir plak la makhluk tu da ada ka blom.. then p rapat..
sapa salah ni? makhluk tu ka ppn tu? rasa aku la kan? sama-sama la salah, that laki pn, da tau da ada someone, awat y nak gatai-gatai p rapat kan?

what say you?

tettt~~ :p

1 comment:

kiera'sakura said...

hurm bertepuk sebelah tgn x berbunyi...

**bosan la rini... hukhukhuk

Buta+Pekak+Bisu=CINTA