Followers

Sunday, 20 February 2011

Main Teka Lagu


Sapa tau tajuk lagu kat bawah ni..?
Artis ni dolu2 zaman suci dia agak pemes la..
mencipta nama mula melalui Mickey Mouse club..
ha.. teka kaih...

.......................
bila aku sesat dalam hujan
dalam mata hang aku tau aku akan jumpa cahaya
nak suluh jalannnn aku
bila aku takut..hilang tanah
bila dunia aku dah jadi gila,
hang buleh pulak la pusing dia
dan bila aku jatuh hang dok kat sana
ang dok sana tolak aku naik atas
hang selalu ada bagi semua yang ang ada..

sebagai pelindung, dari ribut untuk kawan, untuk sayang,
untuk buat aku selamat dan panas, aku pusing p kat hang,
untuk kekuatan, nak jadi kuat, untuk semangat nak teruskan...
untuk segalanya ang buat, untuk semuanya yang betoi, aku pusing p kat hang..

untuk lengan yang jadi tempat teduh bila hujan,
untuk kebenaran yang takkan ubah, untuk sorang nak berpegang
untuk hati yang aku leh caya untuk semua,
untuk sorang-sorang nya yang aku leh lari....
ohhh aku pusing p kat hang..

6 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

tajuk lagu: LAGU AKU UNTUK HANG

hahaha

fRaMe+LenSeS said...

salah2.. teka lain..teka lain..

Miss Teo said...

Ishh .. nadh dok buad terok pa? Haha, letih nak baca pon . TEQABOK! HAHAHA

fRaMe+LenSeS said...

da nama pn direct translation..
jawap2 kaih.. terer ka dak.. :p

FarAh AmiRa said...

tajuk lagu~lost in the rain...by alex lloyd..toi dak???hahaha

Muslimah Optimis said...

Christina Aguilera : I Turn To You

Buta+Pekak+Bisu=CINTA