Followers

Friday, 11 February 2011

Kenapa Aku Ada Blog???

Pernah dak kita fikir sal persoalan ni.. kenapa ya? kepentingan dia? dan segala-gala tentang blog ni.. kenapa dia perlu ada? rasa kalau dia tadak pun tak jadi apa kan? tapi kenapa dia masih ada..? pernah terfkir tak? jom kongsi2.. aku mulakan dengan diri aku sndiri la yek..

kenapa Aku ada blog ya?
cita dia, masa tu tgh dok putus cinta, dan masa tu jugak, aku baru ja menjejak kaki kat bumi kL nih.. so aku tadak sapa nak ngadu, tadak dekat sapa nak cita,, nak gtau dekat Mama, nt dia isau, so aku pn terfikir menda ni masa mula-mula tengok orang dok ada blog ni.. dalam pala otak dok pikiaQ.. menarik jugak la kalau aku pn ada satu.. jadi masa pun berlalu la dan rasa da lebih setahun aku ada blog ni.. tak pernah plak la aku publish kat orang menda alah ni.. sebab aku cuma suka suki ja..

Napa blog penting untuk aku?
bagi orang yang macam aku ni.. blog penting jugak la.. sebab dalam ni aku cita la apa jadi seharian, susah aku, sakit aku, aku cita dalam ni.. aku bukan tanak cita dekat orang, tapi kan, aku tak harap orang akan dengaQ apa aku nak cita tu, aku tau, orang pun ada masalah depa sendiri, dan demi untuk mengelak diri aku dari sakit ati cita kat orang dan orang tu wat muka, baik la aku ada teman aku sndiri.. jadi title teman tu da aku anugerahkan kat cik blog aku ni.. sebab tu aku sayang dia.. dan aku tau, blog takkan mengeluh dengaQ masalah aku, kongsi cita aku, dan dia akan sntiasa ja dengaQ cita tu, bila aku rerajin menulis dalam ni.. hihi..

Apa dapat dengan Blog?
aku tadapat apa-apa, cuma puas sebab aku ada tempat nak meluah2 ceritera hidup aku.. macam setengah orang tu kan, depa dapat duit, sebab depa wat blog nak menjuai, pastu banyak menda lagi la.. tapi diri aku sendiri, cuma dapat kepuasan, kira okeh la tu kan? dari tadak apa-apa.. ;)

Harapan?
selagi ada menda alah ni.. selagi tu la aku akan syok sndiri dengan cita macam-macam dalam ni. aku tak kesah pun apa orang nak kata, apa yang penting kerjasama,. ehh silap. apa yang penting, puas, seronok... well, kita lagi paham diri dari orang lain kan.. ;) sahabat yang baik tu susah nak cari, tapi lagi baik la luah dari simpan sorang kan? nanti meletup susah.. jadi aku akan teruskan la dengan apa yang aku ada ni.. ;)

apa kata ampa kongsi ampa macam mana? nanti sapa punya jawapan paling masyuk, aku nak kasi adiah la.. buleh dak? sila2.. ;))

4 comments:

udin said...

haha! baguih2.. aku pon tak harap pon duit nuff dari belog.. aku wat belog pon sebab nak kacau orang.. komen sana sini.. tambah kenalan.. mana tau kot2 leh dapat jodoh ka.. awek2 blogger pon ramai gak yg lawa2.. ;)


p/s: bro jom join segmen cik gksb ni.. mana tau kot depa wat gathering kat mana2 ka leh join sekaki.. nak join mai kat sini..

http://nurrcahaya.blogspot.com/2011/01/kami-blogger-utagha.html

fRaMe+LenSeS said...

aku baru lagi la dalam menda blog ni.. saja suka suki.. toi ka awek ramai? hehe.. menarik tu.. mai la kenai sorang 2 kat aku.. :p

gathering? menarik gak tu.. jum3,..

udin said...

haha.. ramai mmg ramai..tapi tak tau la jenis mcm mana.. aku pon kenai2 lagu tu ja dgn depa.. tak kenai sangat pon.. ;)

fRaMe+LenSeS said...

kira okeh gak tu bro.. ang kenai.. aku kenai sapa pn dak.. nasib la ang rerajin nak kawan2 ng aku.. kalo tak.. hahaha..

sobsss.. sobss.. keterharuan melampau..
mekaceh bro.. :D

Buta+Pekak+Bisu=CINTA