Followers

Wednesday, 23 February 2011

Photos :: Supercreative FB Wall

Malam ni aku tadak apa nak wat pun..
mengantuk amat.. ng ada orang tu terasa hati..
cam bersalah pn ada jugak.. tapi mai nak contact dia plak da ilang..
so tapa la.. tunggu ja la esok.. kalau2 ada nyawa lagi aku esok..
tercari la.. if not pn taleh nak kata apa la kan. ALLAH da cakap tidak..

tapi nak kongsi 2 wall yang aku tengok menarik sepanjang aku berkecimpung dengan FB slepas projek FAIL (projek menyusahkan aku pakai wall baru nih)

apa pun.. jum p tengok2 kat bawah nih.. creative kan?


seyes tatau ni uncle mana..tapi style kot cara dia wat.. hampir nak nampak suma muka dia kan..


ala-ala Mata-Man la.. hahaha. Mata ja nampak.. kalo mata cantik okeh la.. sepet macam i kalau? :p tamo la.. sat aweks tgk geram.. :p


cuba teka.. apa dia disebalik pix nih? sebab aku pn tatau.. hahaha


ala-ala Sakuragi Hanamichi.. (konon)


weyh.. tu produk luar.. yang aku nak share nih n highlight produk tempatan la..
kasi besaQ cket leh kot.. :) layan jum...


nih.. mamat nih.. dalam mood ♥ ng awek sebelah dia tuh.. coba tengok.. depa wat pic kat tengah tu macam depa dduk di dua port berlainan.. creative.. ;)



nih yang kedua Pic ng kawan2.. creative jugak.. seronok tengok anak Mesia pn ada idea2 macam nih.. kira leh lawan la ng omputih..

sapa-sapa lagi pernah jumpa profile PELIK lagu nih di mana-mana?
kongsi la dengan aku. share Link na.. ;) nt leh la nak hapdet lagi dlm nih..(mood rajin konon :p )
untuk Aku? owhh tidak.. kami orang kampung.. tapandai nak wat la menda2 macam nih.. ;)

1 comment:

SaYraH WonDerLanD said...

wah lawa nya. Yg couple tu sooo sweeet. Em ada gak member buat macam ni. Sarah nak buat jugak tapi x reti. Huhu

Buta+Pekak+Bisu=CINTA