Followers

Thursday, 17 February 2011

cita muka baik

cita muka baik..
Asalnya bercerita sal orang yang meninggal kat Siam masa p lawatan nek moto besaQ ke Myanmar ka Vietnam aku tak hengat.. meninggal dalam bilik hotel.. orang tuh kawan abg Daniel, depa cita cita dan cita.. smpai la sal kes dia meninggal kat sana, orang pandang serong la. abg Razak pn ada kes yang sama jugak la.. so cakap sal mati ketika wat jahat.. and tetiba...........

Abg Daniel :: weyh.. ang ni kan.. nak simpan janggut, simpan la skali dengan misai.. ang tau dak kalau muka macam ni.. sah-sah orang nampak baik..tengok macam kami nih.. kalau wat jahat, orang kata, "ha.. tengok muka pn da tau jahat.."

Abg Razak :: toi la.. tapi zaman la.. ustaz pn bukan leh caya..

Depa :: gelak2..

Me :: abeh tu camna? saya nak wat macam mana plak abg.. huuu nak kasi muka nampak ganas nih

Abg Madi :: toi tu abg daniel, ni muka ni bukan leh caya nih..

Abg Daniel :: tu la.. kalau la kita wat jahat, orang tengok muka orang da tau da.. memang muka jahat.. orang akan kata "ala.. tengok muka pn da tau.. mmg cam setan". .tapi kalau muka dia ni.. wat jahat, orang kata, "arap muka ja baik.. pangai macam setan.." pastu macam2 lagi la orang kata.. dah berdosa.. iskh2...

Topic seterusnya..
kata dekat apis.. pasai dok cakap sal nak wat keputusan tukaQ pakai spare part Mirra

Abg Madi :: "ang ni apa nih.. wat keputusan pn taleh.. anak mak"

Apis :: saya malas nak ayah saya bising2 la abg..

Abg Daniel :: "ooo ayah ang bising ang tau pulak malas.. yang ang bising? ketuk2 pintu, baling tu baling ni ang tak kira plak? "

Apis :: "mana ada.. abg... "

Me :: tu la ang nih.. aii laa..

Abg Daniel :: tgk tu nadzri.. kalau orang macam dia ni.. tgk muka camni.. jaat takpa.. muka cam setan, pangai pn da macam setan..kalau muka baik, orang tengok kata camtu.. mesti orang kata " tu dia aih.. muka ja nampak baik.. pangai macam setan.. " ha tengok? kan da dosa tu..

Abg Razak , Abg Madi :: betoi2..

Abg Daniel :: haa.. kan abg da kata.. orang muka baik ni.. kalau wat jahat, orang mengata lebih.. bek muka jahat cam kami takpa..

~~ beh tu? cheQ nak wat apa? camna nak kasi nampak jaat n brutal cket nih? waaaaaaaaaaaa~~


Tengok muka cket :: muka jahat la sangat kan..
Note: sorang penjahat tadak pic.. kena cari sat.. tapi ta jumpa.. :p


Abg Madi


Abg Razak


Apis


and Me..
(nak tambah kot mana ya nak kasi nampak jaat ka buas cket tu.. idea2..?? )

2 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

simpan janggut baru nampak cute kih3..

fRaMe+LenSeS said...

ya ka cik GK? hahahaha.. camtu kena simpan la nih.. :p

Buta+Pekak+Bisu=CINTA