Followers

Wednesday, 9 February 2011

My Bad Side

Saya bukan orang baik..
sebab saya seorang yang tidak adil kepada kawan-kawan saya..
saya hanya ingin berkongsi kesedihan, kesakitan, kemurungan kawan-kawan saya..
TAPI..
saya tak ingin mereka berkongsi walau sedikit apa yang saya hadapi..

saya ni tak baik..
sebab saya sekali lagi buat perkara yang sama dengan tidak berlaku adil.
saya mahu semuanya baik-baik belaka..
tapi untuk orang, untuk diri saya.. takpa la.. saya letakkan di sebelah dulu..

kemudian,
sekali lagi saya tidak adil apabila saya kata,
"aku tak kesah kamu tiada waktu bergembira bersamaku, tapi aku sangat kesah kalau kamu tiada waktu bersama aku tika kamu memang memerlukan seseorang.. "

"i have ears, n i can borrow it to you to hear ur thoughts, and my shoulder is for you to lean.. "

saya sayang semua..


;))

1 comment:

kiera'sakura said...

saya sayang awk.. :D

Buta+Pekak+Bisu=CINTA